כמה עולה לבנות אתר אינטרנט / בלוג? - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
כמה עולה לבנות אתר אינטרנט או בלוג
כמה עולה לבנות אתר אינטרנט או בלוג

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט / בלוג?

הרבה פעמים, לפני שבונים אתר יש בלבול מאוד גדול – מה צריך, איפה צריך ומה השלבים של בניית האתר / בלוג.

אז בפוסט הנוכחי אני הולכת לקחת אתכם יד ביד ולתאר לכם בדיוק את מה שאתם צריכים בשביל לבנות את אתר / בלוג חלומותיכם, בצורה שמתאימה לכיס שלכם.

לפני שניגשים לבניית אתר או בלוג,  חשוב לעשות סקר שוק מקיף ולהבין מה כולל כל דבר, ועל מה משלמים, ובעיקר לאורך איזה תקופה.

מה צריך לדעת לפני שבונים אתר אינטרנט/ בלוג?

בשביל לבנות אתר / בלוג צריך לקבל תשובות לגבי השאלות:

  1. פלטפורמה – באיזה פלטפורמה תבחרו לבנות את האתר / בלוג?
  2. שרת – איפה תאחסנו את האתר? (הברזלים עליהם יושב האתר)
  3. דומיין – איזה שם תתנו לאתר שלכם ואיפה תקנו אותו? הכתובת של האתר שמתחיל בwww
  4. עיצוב האתר– האם תתבססו על תבנית ידועה מראש? האם העיצוב יותאם אישית למיתוג העסק? האם העיצוב יבנה באופן אישי?
  5. תכנים – אילו תכנים תעלו לאתר / בלוג עם העליה לאויר? ואחריה?
  6. לידים – באיזה תוכנה תאספו את הלידים של האתר? ושליחת ניוזלטר?

ממליצה לקרא את הפוסט הזה במקביל למסמך הנחיות מיוחד שהכנתם עבורכם לטובת ההליך הזה. כך תוכלו להבין יותר טוב אילו שאלות תצטרכו לשאול.

במסמך תוכלו לרכז את כל השאלות שיש לכם בנושא, ואת התשובות שאתם מקבלים מבעלי המקצוע השונים. כל מי שיירשם יקבל עדכונים בנושא שיווק באמצעות פלטפורמת הבלוגים מדי פעם. ממש כמו הפוסט הנוכחי.

 

איך בוחרים פלטפורמה לניהול תוכן?

פלטפורמה לניהול התוכן, זה המקום שבו הכל נמצא מבחינת התמונות, התכנים, העמודים. לאחר הבניה של המערכת, אתם משתמשים באופן יומיומי במערכת לניהול התוכן בשביל לכתוב, לערוך, לייצר בה את תכני האתר/הבלוג.

הפלטפורמות לניהול אתרי אינטרנט ובלוגים הן כמו word או powerpoint , רק של אתרי אינטרנט, אלו הן התוכנות עצמן בהן מייצרים את התוכן שהופך לעמודים באתר.

אפשר לבחור בין הפלטפורמות השונות כגון ויקס, וורדפרס שהן הפופולאריות ביותר לאתרי אינטרנט ולבלוגים. קיימות פלטפורמות נוספות כמו ג'ומלה, שופיפיי, לייביסטי, פוליו, שלכל אחת יש את המאפיינים שלה, וכדאי לדעת ולהכיר אותם לפני שבונים בהם את האתרים.

אני ממליצה לבנות אתרי אינטרנט/ בלוגים עצמאיים בפלטפורמות וורדפרס או ויקס. במידה ובוחרים וורדפרס – אז רצוי wordpress.org ולא wordpress.com שהוא מאוד מוגבל מבחינת יכולות.

אתרים מבוססי תבניות – 

אתרים מבוססי תבניות, כפי שיש הדרכה בפוסט אורחת של חן יאקה שומרון, הם אתרים שצריך לקנות תבנית של אתר אינטרנט ואז להתאים את התכנים לתבנית ולאופי של העסק / בלוג. התבניות ניתנות לשינוי מבחינת נראות, אין צורך לדעת תכנות של קודים בשביל להעלות את האתרים הללו לאוויר.

בניית אתר בויקס מבוססת תבניות שויקס מציעים לקהל. ניתן להתאים את התבנית לצרכים של הקהל.

היתרונות: תבניות מוכרות, ידידותיות, נוחות לשימוש, פתרון יעיל שמוזיל את תהליך בניית האתר משמעותית.

החסרונות: לא כל התבניות מותאמות לעברית (צריך לשים לב שכתוב RTL right to left), בתבניות שמים הרבה פעמים פלאגאינים – תוספים, לפעמים יש התנגשויות בין התוספים השונים, ותוספים שלא מעודכנים על ידי היצרנים שלהם יכולים לגרום לבאגים באתר.

אתרים מקודדים – 

אתרי וורדפרס שמתוכנתים בקוד אישי לבעלי האתר / בלוג. לדוגמא, האתר הנוכחי של הבלוגריסטית. כל עמוד מאופיין על ידי נראות אחרת, אין דומה לה באתרי אינטרנט אחרים, אינה מבוססת על תבניות קיימות אלא ייחודית.

ניתן לבנות באופן ייחודי גם בוויקס, צריך להעזר במי שמבין בויקס בצורה סופר מקצועית, אפשר לראות את האתר של פולינה שטרן שלמה שבנוי בצורה מדהימה ומבוסס על ויקס.

היתרונות: נראות בלעדית, אפיון הצרכים של העסק ובניית אתר האינטרנט בהתאם לצרכים האישיים, מבוצע על ידי מתכנת, מותאם מיתוג, איכות אתר ברמה גבוהה

החסרונות: מייקר עלויות, נדרשת עבודה עם איש מקצוע גראפי ועם איש תכנות.

ההמלצות שלי לגבי פלטפורמות:

תקציב עד 1000 ש"ח – במידה ומדובר על בלוג אישי והתקציב הוא מאוד נמוך, לנסות קודם כל לבנות לבד את הבלוג או האתר בשלוש פלטפורמות אפשריות:

  1. SITE123 – מערכת חדשה שמבוססת על מערכת מאוד ותיקה של חברת בניית אתרי אינטרנט. בSITE123 אפשר לבנות אתר אינטרנט לעסק, בלוג, אתר תדמיתי, חנות און ליין ועוד בלחיצת כפתור. בחיי ממש ככה. המערכת מאוד ידידותית. שירות הלקוחות הוא יוצא דופן, מותאם ל28 שפות. חברת SITE123 עשתה עבודה נהדרת מבחינת אפשרויות העיצוב, הבנייה והפשטות. נפעמתי מהפרויקט הזה. המערכת היא סגורה, קרי אי אפשר להוסיף פי'צרים מבחוץ. עם זאת, שירות הלקוחות שומר בקשות של משתמשי הפלטפורמה לטובת שדרוג ושיפור. מתאים למי שאין תקציב לבנות אתר, רוצה נכס דיגיטלי שנראה טוב ופשוט. ורוצה אותו עכשיו. אני בניתי את הבלוג האישי השלישי שלי במערכת הזאת. מה אתם אומרים?, אפשר לקרא עוד על המערכת בפוסט שכתבתי פה.
  2. פוליו – מערכת שמאוד קל לבנות בה אתרים – בניתי בה אתר תדמיתי לאחד הקולגות של בנזוגי, והמערכת היתה מאוד נוחה להקמת האתר. אפשר להתרשם מהאתר שסיון לבנה חכים בנתה בעצמה לחלוטין בעזרת המערכת של פוליו. היתרון של פוליו על פני ויקס – תמיכה בעברית, מערכת בעברית, נגיש וקל. עלות שנתית שכוללת פלטפורמה ושרת 990 ש"ח שנתי. אין מערכת ניוזלטר מובנית בפלטפורמה.
  3. ויקס – זאת פלטפורמה מאוד נוחה וידידותית. יש קבוצת פייסבוק שאפשר להתייעץ עימה בנושא.  שימו לב שויקס היא פלטפורמה חצי חינמית, קרי, רצוי לשלם על דומין ושרת כל שנה, זה אמור לעלות עד 1000 ש"ח בשנה (ללא תוספים מיוחדים של אתר איקומרס ועוד). פלטפורמה בשפה האנגלית, כוללת מערכת לשליחת ניוזלטר.
  4. תבנית וורדפרס של פוג'ו – אני מאוד אוהבת את התבניות של פוג'ו, הן יפות, מותאמות לעברית ונקיות מאוד במראה שלהן. התבנית עולה 59$ השקעה חד פעמית, עם זאת, אחרי רכישת התבנית יש לרכוש שרת וללמוד איך לבנות את האתר עצמו בוורדפרס. יש לפוג'ו שירות לקוחות במיילים. אני פחות מתחברת לזה ואוהבת שמדברים איתי בטלפון. כל רכישה מגיעה עם תמיכה ועדכונים לשנה, לאחר שנה ניתן לחדש את התמיכה והעדכונים לשנה נוספת תמורת 50% הנחה.

תקציב עד 5,000 ש"ח – במידה ומדובר על בלוג שהוא "תחביב רציני" או על אתר תדמיתי לעסק מתחיל:

עם כל האהבה שלי לויקס, אני חושבת שאתר עסקי או בלוג שהוא תחביב רציני, שווה לפתח בוורדפרס, זה הרולסרויס של האתרים. בהשקעה של  עד 5,000 ש"ח אפשר להיעזר בבוני אתרים (רובם אינם מתכנתים) שיבנו לכם את האתר הראשוני או הבלוג שלכם על אתר וורדפרס מבוסס תבנית. זאת התחלה נהדרת, ולרוב לא תצטרכו מעבר לכך. ההשקעה היא חד פעמית ובדרך כלל כוללת מבנה בסיסי של אתר או בלוג רזה. על ההבדלים בין אתר לבלוג תוכלו לקרא פה.

אני אוהבת בתקציבים הללו, שפעם אחת בונים את האתר או את הבלוג, ולאחר מכן את יתרת תשלומים תמורת הבנייה. כן משלמים על דומיין ועל שרת, אבל לא על התבנית או ריטיינר חודשי נוסף.

תקציב מעל 5,000 ש"ח – במידה ומדובר על בלוג מורכב שמתרחב לאתר אינטרנט או לאתר עסקי מרובה עמודים,
תקציבים כאלה מופנים לאתרים יותר מורכבים, אפשר לבנות כאלה גם בויקס וגם בוורדפרס – בסכומים כאלה, אני מעדיפה, עדיין וורדפרס.
רוצים בלוג מקודד באופן אישי או שהבלוג בתבנית מתרחב והופך לעסק? זה הזמן לעשות לו פייסליפטינג ולשדרג אותו בעמודים, בעמוד בית, בדפים ייעודיים.
יש לכם עסק מורכב שכולל דפים שמפנים לתכנים שונים? זה הזמן לבנות אתר "כמו שצריך" של עסק גדול.

תקציב מעל 10,000 ש"ח – אתרים מקודדים, בנויים בהתאמה אישית, אתרים עם נפח שונות דפים רחב מאוד, אתרי חנויות און ליין, אתרים מורכבים.
בתקציב כזה לא לשכח להוסיף גם תקציב של גרפיקה.

את האתר אתם יכולים לנסות לבנות לבד כמו בסעיף הראשון, או להעזר באנשי מקצוע.
במידה ואתם נעזרים באנשי מקצוע שימו לב שחשוב לשאול:
1.האם האתר נבנה בתבנית או בקוד?
2.האם מי שבונה הוא מתכנת או בונה אתרים?
3. אילו תוספים האתר כולל? מה התפקיד של כל תוסף?
4.מה כוללת ההדרכה לאחר בניית האתר / בלוג מבחינת העברת השרביט אליכם לניהול התוכן.

יופי, ועכשיו עוד 2 דברים שתצטרכו להשלים לטובת בניית האתר שלכם:

רכישת דומיין

דומיין הוא הכתובת של האתר / בלוג שלכם. זאת הכתובת שמקלידים שמתחילה ב www.כתובת.סיומת.

כשקונים דומיין צריך להחליט על: שם  | סיומת | איפה רוכשים את הדומיין.

בחירת השם של הדומיין:

חשוב: א-ל תתעכבו על זה יותר מדי. בחיי, יש כאלה שתוקעים בניית אתר / בלוג רק בגלל השם. תשאלו את עצמכם כמה פעמים ביום אתם מחפשים אתר בהקלדת הכתובת המלאה. 0 פעמים. נכון? כולם היום משתמשים בגוגל בשביל לחפש את האתר שהם רוצים.

מצד שני, לפני שאתם קונים דומיין תחכו שניה ותחשבו – האם כשאתם אומרים בעל פה :" תקלידו פשוט והשם שבחרתם" – האם זה משהו שהוא קליט וקל להקלדה? לדוגמא, כשאני בחרתי את הבלוגריסטית בתור דומיין, זה היה אחרי שפסלתי את הדומיין יונית צוק. כי תחשבו רגע, אם היתי אומרת לכם: "אה, חפשו אותי ביונית צוק דוט קום" איך הייתם כותבים את זה? יש כל כך הרבה אפשרויות במיוחד כי צ היא אות טריקית כשכותבים אותה באותניות לטיניות – האם זה Z או TZ או TS, וככותבים יונית צוק באותיות לטיניות מחובר האם זה YONITTZUK –  מה עושים עם הT הכפולה? הבנתם? מסובך להפליא. אז החלטתי על שם אחר: הבלוגריסטיח – נסו לכתוב את זה באותיות לטיניות ולא תתבלבלו.

בכל מקרה, תכתבו בגוגל יונית צוק או הבלוגריסטית תגיעו לאותו אתר. וזאת הנקודה בדיוק.

השם צריך לייצג אתכם או את העסק. בלי לסבך יותר מדי.

בחירת הסיומת:

קיימות הרבה מאוד סיומות של אתרי אינטרנט ובלוגים – הנפוצים ביותר הם com, co.il לאתרים כלליים, יש גם סיומות לאתרים על פי תחום כמו org – לאתרי ארגונים או gov לאתרים ממשלתיים. יש גם סיומת קצרה כמו co, או סיומת לכל מדינה כמו il לאתרים ישראליים.  במידה והאתר / בלוג שלכם מופנה לקהל יעד ישראלי, שווה לבדוק סיומת של co.il. זה עוזר לגוגל לקהל ישראלי למצא אותו.

אז איך קונים דומיין?

קודם כל מחפשים את השם שלא תפוס, אני אוהבת לחפש באתר של איגוד האינטרנט הישראלי אחרי שתכתבו את הכתובת שתרצו עם הסיומת שמתאימה לכם, תופנו לכל האתרים המורשים בארץ לרכישת דומיין. תבררו מחירים של אותו שם דומיין בחברות השונות, שימו לב כי המחירים משתנים בשינוי סיומות ואצל חברות שונות. סדר גודל של עלות דומיין = עד 100 ש"ח שנתי. אני זוכרת את היום שרכשתי לעצמי דומיין מתנה ליומולדת, זאת היתה המתנה הכי טובה בעולם. מאז נהייתי פריקית של דומיינים וזה הפך לתחביב…. לקנות דומיינים בשביל שיום אחד יהיה לי אתר בנושא. חחחח.

את הדומיין יש לחדש כל שנה. קרי, לשלם כל שנה על הכתובת של הדומיין.

בחירת שרת:

טוב, אני לא מבינה יותר מדי בעניינים הפיזיים שקשורים לשרתים, האמת שאני לא מבינה בזה כלום, אז אני רק אגיד שהשרתים זה איפה שיושב האתר עצמו. כשהשרתים מעולים, לא צריך לדעת מעבר.

אני התחלתי את הבלוגריסטית כשגרתי בארה"ב, ואז בניתי את האתר על שרת אמריקאי, בשם בלוהוסט, כי ככה למדתי שם, אבל כשהגענו לארץ העברתי את האתר שלי שדרוג רציני, שכלל גם מעבר לשרתים ישראלים.

כשהשרתים על הפנים, אתם תותקפו על ידי ספאמרים מדי פעם, האתר ייפול או לא יחזיק מעמד כשהרבה גולשים יכנסו אליו.

מכיוון ואף אחד מהדברים הללו לא קרו, אז אני חייבת לציין שיש לי ספקי שרתים מעולים.

אני בחרתי בשרת בשם Jetserver שיושב בישראל, שיש לו שירות לקוחות טלפוני ושהמתכנת שלי מכיר היטב והמליץ לי עליו. כמובן שגם מחיר הוא פרמטר לבחירת שרת.

השרת שלי הוא עד 2GB, לאתר שלי זה מספיק לחלוטין וזה סדר גודל מצוין. אני משלמת היום 38 ש"ח כולל מע"מ באופן חודשי, החשבוניות נשלחות אלי למייל.

אתם יכולים להשוות עם מחירי שרתים אחרים. במידה ותרצו לפתוח חשבון בJetserver תוכלו לעשות את זה עכשיו דרך הלינק הזה.

מה חשוב לשאול כשבוחרים שרת:
1. האם המתכנתים מכירים אותו?
2. במידה ומתכנתים קונים לכם שרת שימו לב למה אתם  מתחייבים מבחינת מחיר?
3. מה יקרה כשתרצו לעבור לשרת אחר?

עיצוב האתר

עיצוב האתר והבלוג זה חלק מהעניין. אנחנו נרצה שהנכס הדיגיטלי שלנו יראה מצוין, לא טוב, אלא מצוין, ובשביל זה אנחנו נצטרך להעזר באיש מקצוע נוסף – מעצב גראפי או לבנות את הבלוג / אתר בתבנית מותאמת אישית.

עולם העיצוב הוא מורכב לא פחות מעולם בניית אתרי האינטרנט, אבל גם פה אפשר למצוא מעצבים בסקאלת מחירים שונות.

עם מה חשוב להתחיל עיצוב באתר / בלוג?

  1. באנר ראשי לאתר – כולל לוגו / שם הבלוג / שם האתר
  2. קביעת פלטת צבעים לאורך כל האתר / בלוג
  3. כפתורים וטפסים – באילו צבעים כפתורי האתר יראו כולל מאוס אובר
  4. קביעת פונטים קריאים

הרבה בלוגריות אוהבות להשתמש באלמנטור פרו בשביל לעצב את הבלוג שלהן, גם בפוסט עצמו וגם בנראות של הבלוג.

אפשר להשתמש בתוכנות חינמיות או סמי חינמיות לעיצוב התמונות/ באנרים/ רקעים כמו canva, picmonkey ועוד.

במידה והאתר / בלוג מבוסס תבנית, אפשר לעשות שינויים מינורים בתבנית בשביל שהם יראו בסדר גמור לבלוג שלכם. אפשר תמיד להמשיך ולהרחיב את שפת המותג בהתאם לבלוג / לעסק / למיתוג.

תכנים

אחד הדברים הכי מרגיזים זה כשמתחילים לבנות את האתר / בלוג ואז כל העבודה נתקעת בגלל ששכחנו לייצר תכנים לאתר / בלוג. כן. פשוט ככה. דבילי, נכון? אז בזמן שהמתכנתים עושים את מה שהם עושים, התפקיד שלכם זה לכתוב 3 פוסטים לבלוג, עמוד אודות, עמוד צור קשר ועמודים נוספים אם יש צורך. את התוכן אתם מעבירים כולל תמונות לבוני האתרים בשביל שיזינו הכל ויסדרו פיקס את התוכן, שיראה כמו שצריך ולא מג'עג'ע.

אני ממליצה לצלם בעצמכם את התמונות לאתר או לרכוש תמונות, באתרי התמונות החינמיים כולם משתמשים וזה מתחיל להראות אותו הדבר אצל כולם. אתם יכולים גם להטמיע תמונות מהאינסטגרם שלכם.

כתיבת תכנים זה עולם ומלואו, ובעיני זה הדלק של האתר שלכם. הוא יכול להיות הכי יפה, הכי חזק והכי טוב שבעולם, אבל בלי תכנים רלוונטים לכם, לעסק שלכם ולקהל שלכם, הוא לא יזוז לא קדימה ולא הצידה, הוא יתקע. תכנים זאת אומנות שאפשר ללמוד אצלי בשמחה. בסדנה או במפגש פרטני. 

מה שחשוב זה לכתוב כל הזמן. התוכן הוא זה שמקדם את האתר והבלוג בחיפוש אורגני בגוגל, הוא זה שמביא לכם לקוחות, הוא זה שעושה את העבודה עבורכם.

מחפשים כלי שיעשה לכם סדר? תורידו את לוח תכנון הפוסטים לבלוג

איסוף לידים

איסוף לידים זאת מילה מכוערת לרשימת תפוצה והפצת הבלוג במייל. בדרך כלל נבנה אתר או בלוג בשביל לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו או עם הקוראים שלנו. את מערכת היחסים הנ"ל נרצה לשמר כל זמן שהבלוג עובד, שהעסק צריך להכניס כסף וכשיש לנו מה לאמר. את זה אנחנו עושים גם באמצעות רשימת תפוצה.

ישנן כל כך הרבה מערכות של שליחת ניוזלטר היום, אני משתמשת ברב מסר כי היא מערכת מאוד נוחה, אינטואיטיבית, נותנת לי את המענה שאני צריכה בתור בעלת בלוג ועסק. ברב מסר אני משתמשת בשביל טפסים לבלוג, בשביל עמודי נחיתה, בשביל מערכת CRM  של העסק שמובנית שם, בשביל פילוח הלקוחות שלי. אני אוהבת שיש תמיכה בעברית בטלפון, שהמענה שלהם הוא מאוד אישי ושהתשלום הוא יחסי לשימוש שלי בתכנית. התחלתי בתכנית שנתית של 1300 ש"ח לניהול הניוזלטר שלי, היום אני עומדת על תכנית שנתית של 2176 ש"ח שנתי, בשל מספר המנויים שיש לי בחשבון. עבורי זאת היתה השקעה מצוינת. בהרחבה על השימוש שאני עושה ברב מסר באתר שלי אפשר לקרא פה.

מי שאוהב חינמי, אפשר להשתמש במערכת של מייל צ'ימפ, זאת מערכת באנגלית שניתן לשלח בה אימיילים בעברית בצורה יפה מאוד. היא חינמית עד 2000 מנוייים. אני אישית פחות אהבתי את הממשק משתמש שלה, אבל תנסו. יש הרבה בלוגריות שאוהבות להשתמש בה בצורה יומיומית.

ישנן מערכות נוספות בשוק, תשוו מה כל מערכת נותנת לכם. אני הייתי מתעקשת על נסיון חינמי של תקופה מסוימת על מנת שתוכלו לבדוק האם אתם מסתדרים עם המערכת, האם היא נגישה לכם ולצרכים שלכם.

באתרים של ויקס יש מערכת דיוור כחלק ממערכת ניהול התוכן, היא מוגבלת ל – 3 דיוורים בחודש, מעבר לזה צריך לשלם עוד. במידה וזה אתר עסקי שמפלח את לקוחותיו ומשתמש בדיוורים באופן רב יותר, שווה לעשות השוואות מחירים עם מערכות אחרות. במידה וזה עסק קטן שמדוור עדכונים של הבלוג, 3 דיוורים חודשיים זה יותר ממספיק.

שאלות שצריך לשאול לפני חיבור מערכת של ניוזלטר:

  1. באיזה שפה ממשק המשתמש?
  2. האם יש פילוחי לקוחות?
  3. האם אפשר לבנות טפסים להטמעה קלה ועצמאית באתר?
  4. האם יש אפשרות להוספת PDF להורדה תמורת אימייל?
  5. האם יש אפשרות של הוספת פופ אפ לאתר?

סיכום:

אז הבנתם שכשרוצים לבנות אתר או בלוג יש צורך בהשקעה כספית של דברים חד פעמיים, והשקעה כספית של ריטיינרים חודשיים חוזרים.

הבנתם שיש סקאלת מחירים שונה, שמתאימה לצרכים שונים וכי יש גם את הענין הזה, שאסור לשכח, שבלוג ואתר אינטרנט הם דינמיים. הם יכולים להתחיל חינמיים ולאחר מכן להשתדרג ולבנות אותם בצורה מקצועית.

אני ממליצה שתבחנו את המטרה לשמה אתם רוצים לבנות אתר / בלוג.

במידה וזה עסק – השקיעו את הכסף ופנו את הזמן לכתוב את התכנים ולשווק את העסק. את הבניה תשאירו לאנשי מקצוע. ההשקעה מוכרת כהוצאה עסקית.

במידה וזה בלוג תחביב – נסו קודם כל להתגבר באמצעים חינמיים, במידה וזה גורם לכם תסכול, תשקיעו בעצמכם את ה – עד 3500 ש"ח שנתי חד פעמי בבניית הבלוג בצורה מקצועית, שתאפשר לכם להנות מהכתיבה.

במידה ואתם מתלבטים, מוזמנים לכתוב לי ולהתייעץ איתי. אני אוכל לעזור לכם לקבל החלטה שתיטיב איתכם, בהתאם לצרכים שלכם.

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

22 תגובות

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק