מתכוננים לקיץ באמצעות הבלוגוספירה בישראל - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
מתכוננים לקיץ באמצעות הבלוגוספירה בישראל

מתכוננים לקיץ באמצעות הבלוגוספירה בישראל

קיץ, 40 מעלות חום, המח התייבש, למי יש כח לצאת מהמזגן? הבלוגריות בישראל מודעות למצב כפית הקיים בכל בית ובית, ונוסיף עוד קיסם למדורה – החופש הגדול.

אימה. זוועה. חושך על פני תהום.

מספר פתרונות שהבלוגריות בתחום הלייף סטיל והאמנות השימושית נותנות בכדי להקל על החום, המחנק והחופש המשפחתי הדביק, ולו בקצת;

דנה ישראלי:  הוציאה מגזין (לרכישה און ליין כמובן ) עם 60 פעילויות שונות ומגוונות. מעניין לראות שלרוב הכותבות במגזין יש בלוג (איך לא). קרן גילן, ליבנת ולטר, לי-רון פז, ליהיא עראסי, חגית אזולאי-רוזנס, מיכל גל מרקו, שרית נובק, ויקי תיהמת, רויטל וייס, ניצן צרפתי דנון, תמר נהיר ינאי, רביד פלג, יעל אלקיים, אפרת חפץ, ימה ברקאי, כרמית קליין, שושן דגןנירית מודעי, אביבית ירקוני-כהן, נגה אלחסיד, אלישבע מנקין, רונית צין-קרסנטי,אורה אפשטיין, מאזי פלדלירון גונן ונרקיס שחף

הא, נכון שעכשיו החופש נראה יותר טוב, גם סידור לילדים וגם שעות קריאה בלתי רגילות במזגן בזכות הלינקים פה?

מגזין הקיץ של דנה ישראלי

מה עוד קורה?

ליאת ורדי בר מבלינגבלינג מתכננת קיץ עם המון אירועים נוצצים במסגרת בלינגבלינג. בסוף יולי ייערך אירוע קיצי מפנק וממלא מצברים לקהילת האימהות והבלוגריות של בלינגבלינג. יש למה לחכות

חלי גורסווי וחבריה להורות עם תאומים פתחו בלוג חדש בשם תאומים פלוס המוקדש לנושא גידול תאומים. וואו, רק לי נהיה חם? המון תוכן רלוונטי ומעניין להורים לתאומים. או כפי שהם ניסחו בעמוד פיסבוק "אנחנו, חלי גורסוי, עמרי אמבר ודנה אדוט גאים ומתרגשים להציג את האתר החדש והמשותף שלנו שנולד כדי לתת מענה לקהילת ההורים עם מחשבה מיוחדת על הורים לתאומים עם המון טיפים, מידע וכל מה שחשוב לדעת, פעילויות ואירועים.  בין אם אתם רואים כפול או לא, תנו לחיצה, לייק ושיתוף!"

ואם לא די ברעיונות לחופש הגדול, איריס פוגל בן חמו, הבטיחה וקיימה במגזין האינטרנטי שלה love street פורסם טור המיועד לחודשי הקיץ, שלל פעילויות יצירה עם ילדים, חרוזים, טושי פורצלן, תיקי קיץ ועוד. כבר מרגיש שהקיץ פחות חם.

ממליצה לקרא את הבלוג החדש של ריקי כרמל, מנהלת ספריית ראש העין. מעבר לעובדה שהיא מזמינה את קהל ההורים והילדים להנות במזגן, היא מבינה הרבה בנושא "קריאה בקול לילדים" רק לפני מספר ימים פורסמה כתבה בנושא בynet. את ריקי הכרתי בסדנת הבלוגינג שאני מעבירה, ומאז שהתוודעתי לנושא התחלתי להכריח את עצמי להקריא לבנות סיפור כל לילה. ההתקדמות היא מופלאה. הילדה הקטנה שלי התחילה לדבר, והגדולה התחילה להראות סימני התחלת קריאה. והכלב? ברגע שהוא רואה את הבנות נכנסות למקלחת, הוא מדדה לאיטו לחדר של הבנות ומחכה לשעת הסיפור. פלא.

שעת סיפור

נוסעים לחו"ל הקיץ? מקבץ בלוגים שקשורים לחו"ל:

נתחיל בהארדקור – כל מי שנוסע לרילוקיישן השנה, מוזמן להכנס לקרא בפורטל תיכף נשוב. הפורטל מאגד מאמרים רבים ומגוונים של אנשי מקצוע ושל אנשים שחווים רילוקיישן וחזרה מרילוקשין. כן, גם לי יש בלוג שם שקשור לבולטימור ולחוויות של רילוקישנרית לתקופה קצרה. (טישו בבקשה, אני מתגעגעת מאוד לתקופה הזאת בחיי).

בלוג מקסים שכותב על חו"ל מרבדיו השונים, כולל כמובן המלצות לטיולים, חנויות, מסעדות במקומות שונים בעולם, הוא הבלוג של מיכל "רואה עולם". מבטיחה לכן שעות של הנאה. אין לי ספק שהוא עלול לגרום לכן לרכוש כרטיס טיסה, גם אם לא התכוונתן לכך.

בלוג נוסף, שמשלב תמונה וסיפור (יש פוסטים עם מספר תמונות) הוא הבלוג של רבקה קופלר קפיצה קטנה לחו"ל. (מעולה לשעה הקשה שאחרי ארוחת הצהרים במשרד)

המלצות לנוסעים לצרפת – קיימים מספר בלוגים חביבים ומעוררי רצון עז לברוח לעיר האורות.
1. הבלוג של צבי בשם "פרנקופילים אנונימים" מביא את תרבות צרפת לקורא בסגנון ייחודי ומרתק,  מספר את סיפור העיר במבט שונה, עם המון ידע וקריצה. נקרא כאילו לואי ה-14 פתח בלוג בעצמו.

2. הבלוג של שרון היינריך "paris chez sharon"  שהיתה בכותרות בתקופה האחרונה, לאור הוצאת ספרה הפטיסרי הטובות ביותר. בלוג טעים מאוד.

הפטיסרי הטובות ביותר שרון הינריך

3. בלוג ותיק אודות פריז – הפריזאית. בלוג שקיים כבר שש שנים, לאחרונה קצת השתנה מבחינת התכנים, אבל הארכיון שבו שומר אוצר גלום. הבונוס לקורא המתמיד – פוסטים של חילופי דירות בפריז, אוצר גלום בפני עצמו.

המלצות לנוסעים לניו יורק: קודם כל – קחו אותי. כן. עכשיו. לניו יורק אני מוכנה לבוא בהחלט.

1. הבלוג של גוני – המלצות על אירועים שיש בניו יורק. הכל עושה לי חשק להיות שם.

2. טעים בניו יורק בלוג של זוג ישראלים שגרים בניו יורק וכל מה שהם עושים זה לאכול 🙂 טוב נו, הם עושים עוד דברים אבל כנסו, הבלוג כתוב כל כך יפה ואותנטי. ואם אתם בקטע של אסייתי, יש שם המון מסעדות אסייתיות. המון.

המלצות לנוסעים ליפן: 

1. ישראפנית – ליאת לופט מוריטו מכניסה את הקוראת לעולם היפני ולתרבות היפנית בכתיבה קולחת ומרתקת. קריאה עם הרגשה של רחוק-קרוב.

2. טוב, תכינו כמה שעות – הבלוג shinkansen שהוא שיתוף פעולה של ארבעה כותבים, זיו, מיקי, אורן וגל מתעד את האוכל היפני במהלך הנסיעה האחרונה שלהם. ממליצה לכן להציץ בסרגל שמאל של הבלוג כדי להמשיך ולהתענג על חוויותיהם המשותפות גם בנסיעה לפולין, דרום קוריאה, והנוג קונג.

ואפנק אתכן בשלושה בלוגים חדשים שגיליתי לאחרונה;

1. מכל טוב – בלוג ותיק שעבר מטמופרוזה וגם צירף לעצמו אתר.

2. אי שם – בלוג עיצוב חדש עם ניחוח חו"לי לחלוטין. הבלוג של יעל ויעל.

3. אבן נייר ומספריים – בלוג חדש של שירה גנני. מקסים. ממש. זה הבלוג השני שלה, למען האמת, יש לה בלוג ותיק ומרגש לא פחות באנגלית.

במידה ואני אפגוש בדברים מעניינים נוספים שיעשו לנו את הקיץ הזה לנסבל יותר, אעדכן ואוסיף.

מזמינה אתכן להפגש עימי בארוע happy blogging של איריס פוגל בן חמו – ארוע של בלוגריות. יום עיון מרתק ומעורר השראה (אתן לא יודעות כמה שזה מלחיץ לבנות עוד הרצאה שתעמוד בסטנדרט של ההרצאה הקודמת שנתתי, כבר שבוע שאני לא נרדמת בגלל זה).

יום עיון happy blogging

בנוסף, עולה סדרת חדשה של סרטוני וידאו קצרים וקולעים מבית ליפט אוף. סדרת הסרטונים נותנת טיפים מעשיים ליזמים ולבעלי עסקים בתחומים שונים. גם אני מרואינת באחד הסרטונים, שישלח לנרשמים במייל ביום שני. מהרו להרשם. 

[sz-youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=PtXcQhlUvSw" /]

 

ליפט אוף

ובפוסט הבא מה יהיה?

אפרסם נתונים מאוד מעניינים מסקר שערכו בקרב יותר מ-1000 בלוגרים בעולם שכותרתו: מה מאפיין את ה5% הבלוגרים המיוחדים במינם?

 

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק