בלוג דיי 2014 - הבלוגים שעושים לי את זה - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
בלוג דיי 2014 – הבלוגים שעושים לי את זה
איך לכתוב בלוג יונית צוק הבלוגריסטית

בלוג דיי 2014 – הבלוגים שעושים לי את זה

האמת, כותרת מטעה מאוד. מה זה הבלוגים שעושים לי את זה? כל הבלוגים עושים לי את זה! כן, גם הבלוגים שנראים בעיניכם כ"אהההה לא משהו" עושים לי את זה. למה? כי אני יודעת לאן הבלוג הלא משהו הזה יכול להגיע, וכמה שהוא יכול לתרום לכותבים אותו, ובעיקר, כנראה שהתוכן שלו משרת אותי בתור הקוראת ועונה על הצורך שלי בנקודה כזאת או אחרת.

קצת מצחיק עכשיו לכתוב פוסט על בלוג דיי, כי בשבילי כמעט כל יום הוא בלוג דיי

מה זה בלוג דיי? ה31 לאוגוסט נקבע בבלוגוספירה כבלוג דיי בשל המראה של התאריך 3108 – הספרות מזכירות את המילה BLOG (טוב, נגיד).
האמת, שזה פשוט נועד לשם הגברת טראפיק בקרב הבלוגרים, חשיפה והבאת קוראים מפה ומשם. אחלה שיטה להביא עוד קוראים ולפרגן. אין טוב מזה.
המלצה, פרגנו לעוד בלוגרים במהלך השנה, ולא רק ביום אחד בשנה, זה עושה נעים לעור הפנים, מגביר את הטראפיק, מעלה את מעמדכם בקרב הבלוגריות וקהילת הקוראים  ומוסיף ענין לבלוג שלכם.

הבלוגים המומלצים שלי:

כולם היו בנותי. באמת. קשה מאוד להמליץ על 5 בלוגים, זה כמו להמליץ על פחמימה אחת שאני אוהבת ולא על מספר מאפיות ותכולתן.

אני פשוט ארכז לכם את הבלוגים שכבר הזכרתי בבלוג שלי מימי ההתחלה שלו ועד היום, כולל בעמודי הפייסבוק שלי. אל תגידו אין לי זמן, יאללה, מחר הילדים ביום הראשון של המסגרות, יש לפחות 3 שעות של התאקלמות בגנים, הנה מצאתן זמן לקרא.

הבלוגים שראיינתי:

הבלוגים שראיינתי כוללים בלוגים ותיקים ומובילים, שעברו תהליך מאוד מעניין מאז ועד היום. הראיונות בוצעו במהלך שנת 2012, ממש רגע לפני הטיסה שלנו לארה"ב והיוו את הבסיס לתזה שלי אודות בלוגים. מעניין לקרא את הראיונות של הבלוגריות לפני שנתיים, ולקרא את הבלוג שלהן היום.  (איזה בעסה שהתגובות נמחקו כשעשיתי משהו רע בתכנות של הבלוג… היו שם כל כך הרבה תגובות ופרגון ואהבה)

1. ראיון עם יעל בר כשר מהבלוג קיפודים. יעל המופלאה שעברה כברת דרך נוספת לאחר הראיון עימי. כיף כיף כיף לי לקרא את הבלוג שלה פעיל ואת העשייה המבורכת שלה.

2. ראיון עם  שרית וסתיו מהבלוג מיס פטל. חמודות!!! יא, כל כך הרבה כשרון יש להן. מדי פעם הן מפרסמות פה ושם פוסט וזה פשוט תענוג. הפתעה מתוקה.

3. ראיון עם סיגל בן נון, מהבלוג כמו אוויר לנשימה. סיגל עברה פלטפורמה וחידשה את הלוק של הבלוג שלה. כל כך נעים וכיף לקרא. ומעמיק. ויצירתי. אבל כל כך הרבה זמן לא לכתוב? מתגעגעת!

4. ראיון עם תמר, עדי ודנה מהבלוג הביתה. בלוג מרהיב, חדשני, יפיפה. יש הרבה מה ללמוד ממנו, ולכן הזמנתי את בנות הביתה להרצות בפרלמנט שלי – הקורס המקצועי לבלוגריות.

5. ראיון עם הדר וטל מהבלוג כלות אורבניות. בלוג עם תוכן מרתק, הפקות קסומות ויצירתיות כל פעם מחדש. גם טל והדר ירצו בפרלמנט על הנושא "הבלוג כעסק כלכלי".

6. ראיון עם רויטל וייס מהבלוג בעיקר מנגרת. רויטל, רויטל, בחורה ללא הפסקה, יוצרת חושבת , מחדשת. וואלה לא משעמם אצלה בכלל!!.  רויטל שינתה את הסטודיו ופתחה חנות נהדרת. איזה כיף זה בלוגרית שכל הזמן עושה ויוצרת.

7. ראיון עם אפרת לוזנוב מהבלוג my lovely mess. האמת, אני הכי אוהבת את הפוסטים של אפרת מהחופשה בבלוגריה. למה? כי קורה שם בבולגריה משהו קסום שבעקבותיו היא יוצאת עם רעיון של סדנא מדהימה חדשה. והפעם – סופ"ש צילומים בבולגריה. יאייייי. טוב, השנה כבר נהניתי מסדנת צילום של אפרת בתל אביב, נחכה לסדנת הסופ"ש בשנה הבאה.

8. ראיון עם איריס פוגל בן חמו מהבלוג colourful way. מה אומר. מי היה מאמין שכמה שנים אחרי הראיון אנחנו נשתף פעולה בארועים של איריס. אחחח, זה היה תענוג. תענוג!. איזה יצירתית, חרוצה, פועלת ללא הפסק, יוצרת ומחדשת. פתחה חנות, יזמה סנדאות, הקימה קבוצת על בפייסבוק, יאיי. שווה שווה לעקוב.

9. ראיון עם הבלוגרית אילאיל זיו. אילאיל – תחזרי לכתוב אני מתגעגעת!!! אני יודעת שגם את. בינתיים אני מסתפקת בלעקוב אחרי הפיסוש שלה והאינסטוש. מרהיב.

10. ראיון עם ליאת ורדי בר מהבלוג בלינגבלינג. איזה בלוג חי, נושם, משתנה, פועל, יוזם. תעקבו, תקראו, תהנו. וגם ממליצה לעקוב אחרי העמוד של ליאת. למה? כי היא לא קופאת על השמרים. מרתק. והכי כיף, היא מפרגנת לכל כך הרבה אנשים, ככה אני מגלה עוד ועוד נשים מקסימות ומרתקות. ממש בלינגבלינג.

11. ראיון עם יעל יניב מהבלוג my creative spot. יעל שתמיד מחדשת ומוסיפה עוד מוצר לחנות שלה, עוד מוצר שנחטף תוך שניה גם בירידים. כיף של ראש, ידיים ומחשבה. יעל, מתי שוב קפה? כל כך נהניתי לשמוע אותך מספרת לי על הבלוג שלך.

עד כאן הבלוגריות שראיינתי ופרסמתי את הראיונות שלהן. היו בלוגריות נוספות, שביקשו להשאר מאחורי הקלעים.

בלוגריות שראיינתי לבלוגריסטית:

כשהבלוגריסטית התפתחה, החלטתי להמשיך עם מסורת הראיונות של הבלוג, למה? כי אני אוהבת את זה, כי זה מעניין אותי, כי זה נותן השראה לבלוגריות נוספות וכי תמיד אפשר ללמוד דבר או שניים מהבלוגריות שעברו כברת דרך בכתיבה בבלוג.

1. ראיון עם רחלי זוסימן מהבלוג עפיפונים ופשוט מבשלת. רחלי מהבלוגריות הותיקות בארץ ממשיכה לכתוב, לעדכן על חייה ועל בישוליה. וגם, בשקט בשקט מוציאה איבוקים באמזון. מוכשרת! איזה כיף זה לראות סוף סוף בלוגריות שעושות את זה בחו"ל.

2. ליהי רוזנברג טובול מהבלוג מותקייקס. מותק. פשוט מותק. ליהי גם היתה בסדנת פינטרסט שלי, והיה פשוט תענוג לפגוש אותה פנים מול פנים. גם התארחתי בפייסבוק של קבוצת הDT שלה והכרתי בלוגריות יוצרות מתוקות וכשרוניות ומצחיקות מאוד. אשה של השראה!

3. ראיון עם שלומית אופיר מהבלוג the small details – יש בלוגים שהם נטו הנאה. זה אחד מהם. כל פוסט שמספר על מאחורי הקלעים של קולקציה, על מחשבות, על טרנדים – הורס אותי. ובמיוחד הפוסטים סכותבים על החוויות שלה בחו"ל. בזכותה כשנסענו לניו יורק גילינו את ההייליין. מקסים. נעים. כיף.

4. ראיון עם אביבית פורת מהבלוג סיפור כיסוי. יש משהו קסום בבלוג של אביבית. הידיעה מהראש של נושא הבלוג, הציפיה לשיר הסיום , התמונות שמרהיבות של תהליך הריפוד. קסום. עסק עם בלוג, כל כך פשוט , כל כך נעים.

5. ראיון עם שרון היינריך paris chez sharon. פריז, מתוקים, קונדיטורית, בלוגרית מקסימה. מה עוד יש לאמר? לא באמת. תענוג כזה גדול. ענק. רוצה עכשיו לנסוע לפריז ולבלות שבוע עם שרון והמתוקים, היא ואני והשוקולדים. כן, כן , נדבר על הבלוג. ברור. ונאכל. הוווו כמה שנאכל.

6. ראיון עם שוקה די -נור מהבלוג זיקוקין די-נור. נוף שונה של בלוג, לא בלוג מתחום הלייף סטייל , ולכן היה לי כל כך מעניין לראיין את שוקה. הבלוג והסיפור, תכנית הרדיו והספר, מספר הסיפורים שכותב בלוג. פעם בשבועיים מעלה פוסט. עם מסר שתמיד קולע.

7. ראיון עם יובל אברמוביץ' מהבלוג הרשימה. בלוגר, סופר, יזם סדרתי, הצליח לגייס מימון המונים באמצעות הבלוג שלו יותר מ250,000 ש"ח לטובת הוצאת ספרו הרשימה. סיפור מרתק של בלוגר עם חזון ורשימה. אגב, ההגרלה לקבלת עותק של הספר עדיין בעיצומה. כנסי לפוסט, אולי את תקבלי את הספר הרשימה במתנה ותזכי לצעוק את החלום שלך?

בלוגים שכיף לפרגן להם

מדי פעם אני מפרגנת בעמוד העסקי שלי על בלוגים שקלטתי ברשת מפה ומשם. שווה לעשות לייק בעמוד העסקי ולקבל עדכונים שוטפים. טוב, יקח לי שנה עכשיו למצא את הפרגונים כי ארכיון של פייסבוק שווה ל@#^% לעומת הארכיון בבלוגים (הנה עוד יתרון של בלוג על פיסבוק כשומר תוכן) אבל בשבילכם זה שווה.

1. הבלוג little wheel – תפס אותי במיוחד הפוסטים הקסומים על נורבגיה שציננו אותי ביום חם ומהביל.

2. הבלוג הטרומבוניסט – נו, כשיש אקס מיתולוגי נגן, כל נגן שכותב בלוג מחזיר אותי שנים אחורה בערגה. תענוג של בלוג.

3. הבלג של אפרת חסון דה בוטון – עזבו את הקשר המשפחתי לסעיף 2. הבחורה הזאת כשרונית בטירוף!! הבלוג שלה זה ממש קמצוץ ממה שהיא יודעת לעשות. אם נלחץ עליה יחדיו, היא פשוט תספק עוד תכנים ממה שיש לה. ויש לה.

4. הבלוג  אנחנו נוסעים – בלוג אישי על משפחה שנסעה לחו"ל לשנה עם הילדים. עוקבת אחריו ולו בשביל לקרא איך חלום מתגשם לו.

5. הבלוג עולמה – שירי אשד שחר נמצאת ברילוקיישן בארה"ב ללא אשרת עבודה, אז מה היא עושה? יוצרת. נהדרת. חכמה. כיף.

6. הבלוג אי שם – מה שמצחיק זה שלפני חודש ראיתי את הלוקיישן של ההפקה האחרונה שלהן בהקמה, ותהיתי לאיזו בלוגרית זה שייך, נפנפתי עם היד לביטול, "נו, שוב הקטע שלך עם בלוגריות בכל פינה" ויום אחרי הפוסט שלהן עלה לאוויר. ואז הצטערתי שלא באתי ואמרתי הי.

7. הבלוג מזמינים – משהו טוב קורה שם בבלוג, הסקראפ יוצא לאויר העולם באמצעות סדנאות של עינת ספקטור הכשרונית. כל כך הרבה תוכן עם ערך, וצילומים מהממים. כיף.

8. כמובן יש את הפוסט המרתק שכתבתי בעקבות שיח בין בלוגריות בקבוצה של איריס פוגל בן חמו – למה פתחת בלוג. כן, אני חייבת לפרסם כבר את החלק השני. יבוצע.

בלוגים שפרגנתי להם בעמוד של הבלוג האישי שלי אמאעובדת

הפרגונים בעמוד הזה לבלוגים שמהם אני לומדת איך להיות אמא יותר טובה לבנות שלי, או בלוגים שנותנים לי רעיונות ליצירה עם הבנות בשעות אחה"צ.

1. הבלוג קפה ויפה – שתמיד כיף לקרא, במיוחד עם פק"ל חפש שלכד את עיני.

2. הבלוג רגעים קטנים – עם מתכון לעוגיות צבעוניות שנחשו מי אכלה מהם הכי הרבה בבית….

3. הבלוג פיטוטי – אוהבת את הבלוג הזה. תמיד יש רעיונות מקוריים ומפתיעים לתעסוקה עם ילדים.

4. תאומים ועוד– בלוג חדש שעלה לאויר מבית היוצר של חלי גורסווי המוכשרת. אין לי תאומים, פעם רציתי, אחרי שנולדה לי ילדה הבנתי שלא הייתי עומדת בזה.

5. רואה עולם – הבלוג שעשה לי רצון עז עז עז לטוס לחו"ל. עם הבנות או בלעדיהן, מה זה משנה, העיקר אני וטיסה לחו"ל.

טוב, נראה לי שהפרזתי. אפסיק כאן, אבל אמשיך לפרגן במשך השנה לבלוגריות נוספות.

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

1 תגובות

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק