ארכיון איך מעצבים בלוג - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
איך מעצבים בלוג

תחום העיצוב של הבלוג הוא תחום שהולך ותופס תאוצה. הקריאה של התוכן מושפעת רבות מהנראות של הבלוג מבחינת צבעים, פונט, תבנית ובחירת תמונות. הזמנתי את מיכל נמצוב, מאיירת ומעצבת גראפית מוכשרת, שתכתוב לנו פוסט אורחת בנושא של 5 העקרונות העיצוביים לבחירת תמונה בבלוג.  בפוסט תוכלו לגלות את העיצוב שמתאים לתמונות בבלוג שלכם.

סגירת חלון

אל תסתכל בקנקן… יאדיידא. אם היית פותח תבלוג בתחילת שנות ה2000, היתי אומרת, עזבי, העיצוב לא כזה חשוב, אבל אנחנו כבר אוטוטו בשנת 2017 (אולי אפילו כבר שם או מעבר) והנראות הויזואלית היא קריטית. אין מה לעשות, הפכנו לעמוסי מסרים וצריך משהו שימשוך את העין.  או שלפחות שיהיה לעין נעים. אני יודעת, עיצוב זה בדרך כלל משהו שדורש תקציב, אבל אני חושבת שיש הרבה פעמים אפשרות להתחיל בלוג מעוצב בעשר אצבעות. זה מה שאני עשיתי, וזה מה שהרבה בלוגריות אחרות עושות. ירדן גלילי כתבה פוסט אורחת לבלוג שלי בנוגע לטיפים לעיצוב בלוג, ממליצה לקרא.

סגירת חלון

אחד הכלים שבהם אני משתמשת המון לעיצוב אלמנטים בבלוג שלי הוא picmonkey.com, ביקשתי מירדן גלילי המוכשרת שתכתוב לנו הדרכה איך אפשר בקלות לעצב באנר בפיקמנקי לבלוג. שווה לקרא. אם יצא לכן באנר מגניב אשמח שתכתבי לי בתגובות ותשימי לינק לבלוג שלך.

סגירת חלון

בלוגר היא תוכנה די פשוטה אבל עד שמצאתי את הפתרון ליצירת קטגוריות בבלוגר יצאה לי הנשמה. ואז מצאתי – הנה פה, פשוט וקל – מדריך קטן ליצירת קטגוריות בבלוגר. הדרכה זאת היא חלק מקורס און ליין לפתיחת בלוג בבלוגר במידה ותרצו להעמיק בנושא.

סגירת חלון

בלוגר היא תוכנה די פשוטה. בדרך כלל היא מערכת די מכוערת ולכן אני חושבת שזה קריטי שלפחות הבאנר העליון יהיה מושך וברור. הכנתי מדריך קטן ליצירת באנר עליון בבלוגר. הדרכה זאת היא חלק מקורס און ליין לפתיחת בלוג בבלוגר במידה ותרצו להעמיק בנושא.

 

סגירת חלון

אחד הקשיים שיש לבלוגריות הוא במציאת תמונות רלוונטיות לפוסט. העצה הכי טובה – פשוט תצלמי בעצמם תמונות לפוסט, או תאיירי, או תקני. אבל, לא תמיד יש לנו את התקציב הראוי, וגם, זה נורא מסורבל. אז את יכולה לחפש תמונה במאגרים חינמיים ברשת, גם אני מדי פעם חוטאת בדבר. חשוב לפני כן להכיר את נושא זכויות היוצרים ברשת. בעיקרון, מאגרי התמונות מחולקים לתשלום ולא בתשלום, בפוסט הזה אני מפרטת אודות לינקים למאגרים חינמים של הורדת תמונות, אבל גם שם כדאי לקרא את הרשיון של כל תמונה בשביל לדעת אם צריך לתת קרדיט והיכן אפשר להשתמש בתמונה עצמה. בנוסף לפוסט הנה לינק למאגרים נוספים ופוסט בנושא של אינטרנט, טכנולוגיה ושינוי חברתי

סגירת חלון

כתיבת בלוג גורמת לשיפור כל כך הרבה דברים נוספים בחיים, אחד בדברים שאני הכי נהנית ללמוד בזכות הבלוג זה לצלם. קניתי מצלמה איכותית עם עדשה מעולה (אין, אף טלפון לא יחליף את התחושה של להחזיק מצלמה טובה ביד) ופשוט הלכתי לקורסים וסדנאות צילום כמו משוגעת, כי פשוט הבנתי שאין כמו התמנות שלי לבלוגים שלי. זה מרגיש פשוט אחרת. ממליצה לך לקרא טיפים של גליה דונת לויטן בנושא צילום

סגירת חלון