ארכיון איך מרוויחים כסף מבלוג - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
איך מרוויחים כסף מבלוג

את איילת הכרתי כשהיא הגיע ללמוד אצלי בפרלמנט ומאז היא פורצת דרך בכל כך הרבה מובנים. חנות תבלינים שמוכרת אך ורק בדיגיטל, קהילה עשירה בשיח מרתק אודות תבלינים וניסים אחד שתמיד שם לצידה. מזמינה אתכם לקרא ולרשום הערות לעצמכם על הדרך המרתקת שאיילת עשתה, על הטעויות, על ההישגים ועל האותנטיות של שיווק עסק מהלב. תהנו.

סגירת חלון

ראיון בפודקאסט עם מיטל אשכנזי פומרנץ, אדריכלית ומעצבת פנים אודות שיווק העסק באמצעות בלוג ופיתוח שלוחותיו באמצעות פודקאסט ואינסטגרם. אנחנו מבררות מה זה בלוג עסקי, איך הוא תורם לעסק ומהם גבולות הגזרה מבחינת כתיבה עסקית ואישית בבלוג ואיך זה משפיע על העסק. מוזמנים להאזין

סגירת חלון

את טליה הדר, בלוגרית מזון וסטייליסטית מזון הכרתי כשהיא הגיעה חדורת מוטיבציה לפרלמנט. התפעלנו מהדרייב והרצינות שבהם היא ניחנה ולקחה את הבלוג שלה לצעד הבא, והוא, לא איחר להגיע. אני ממש גאה ושמחה לארח את טליה הדר תכינו עט ודף כי יש הרבה מה ללמוד מהראיון הזה. תהנו.

סגירת חלון

את לובה שרגא ממגזין הלייף סטייל Fashion tails ראיינתי בעבר, למטרת עבודת המחקר שלי, כן כן, עוד בלוגרית דינוזאורית, שכבר עברה כברת דרך מהימים הראשונים של סצינת הבלוגינג בישראל.  אני מאוד נהניתי לשוחח עימה בפודקאסט הנוכחי, כי הרגשתי את ההתפתחות שהיא והבלוג שלה עברו מבחינת פלטפורמה, קהל, תוכן, חשיפה, רשתות חברתיות ותפיסת עולם. אהבתי במיוחד שהיום המגזין כולל גם את אטרקצי טל מנהלת התוכן הויזואלי במגזין. על החלק שלה – תשמעו בשיחה שלנו. מוזמנים להאזין.

סגירת חלון

טל מאור זינגרמן הינה יזמת אינטרנט ותיקה, מכרה בעבר את המגזין "כלות אורבניות", הקימה עוד 2 מיזמי אינטרנט לקהלי יעד שונים: אמהות וארגונים. בראיון ובפודקאסט שוחחנו על הדרך, על המשברים שהיו, על צמיחה ממקום של שיתוף, על חשיבות של קהילה ועל דרכים יצירתיות לפענוח התוכן הדיגיטלי והנעת הקהל הנאמן. פודקאסט שהוא חובה

סגירת חלון

אתם הולכים להתאהב בתמר גולן ההדוניסטית שמספרת בראיון בפודקאסט איך היא הפכה רגע של משבר להצלחה מסחררת בזכות הבלוג שלה, איך היא למדה כל כך הרבה תחומים שקשורים לשיווק דיגיטלי בשביל להגיע לאן שהיא היום, איך היא עושה שיתופי פעולה מסחריים ומה חשוב לה בניהול של הניוזלטר, הבלוג, האינסטגרם והפינטרסט. אני בטוחה שאתם תהנו ממש כמו שאני נהניתי.

סגירת חלון

הזמנתי את רות אופק לפודקאסט בנושא הבלוג שלה: שמח במטבח, בלוג מצליח שיוצר לרות הכנסה לצד המשרה המלאה שלה בתחום עריכת הדין. בשיחה שלנו ובראיון המתומלל אפשר ללמוד מה זה בלוג מצליח, איך פוסט אחד הופך לויראלי, מה צריך בשביל להצליח להרוויח כסף בבלוג ואיך עובדים עם מותגים. פודקאסט טעים במיוחד.

סגירת חלון

אז איך הופכים את התחביב למקצוע מכניס באמצעות הבלוג? השאלה הזאת עניינה אותי במשך שנים, ובמהלך התואר השני חקרתי אותה מכל כיוון אפשרי. לאחר שנתיים של מחקר, פיתחתי מודל בן 5 שלבים שמתארים איך הופכים את התחביב למקצוע מכניס, ומה גורם לבלוג לעבור משלב לשלב. מומלץ להאזין לפודקאסט שלי בנושא.

סגירת חלון

איך עושים כסף מבלוג נישתי? על כך עדי וייץ מבלוג הטיולים הנישתי "מטיילים בכיפה" מספרת בראיון בפרק הנוכחי בפודקאסט , כדאי להאזין

סגירת חלון

הפודקאסט הנוכחי הוא חגיגה אמיתית. קהילת הבלוגים של יונית צוק נתנה טיפ ועצה טובים לבלוגים מתחילים: איך להתמיד, איך לאפיין פרסונה, איך לכתוב מבלי להתיחס לתגובות, איך להצליח בעולם הבלוגים. כל טיפ שנתנו אני הרחבתי אותו עוד קצת ונתת גם את משנתי בנושא. הפודקאסט הזה הוא אוצר.

סגירת חלון

בפודקאסט היום אני הולכת לדבר על כסף, איך אפשר להפוך את הבלוג מתחביב למקצוע מכניס, נושא מרתק מאוד שתמיד עולה לשיח בנוגע לבלוגים, מוכנים לזה? אז בואו נתחיל

סגירת חלון

סדרת פוסטים שבה אני מפרטת אודות תוכנית שותפים, מה זה ואיך משתתפים בה, ובעיקר למי זה מתאים ומה מרוויחים ממנה. הפוסט הראשון הינו פוסט שבו אני מסבירה מהי תכנית שותפים ואיך בלוגריות אופנה יכולה להצטרף לתכנית השותפים של רוני קנטור. הפוסט השני בנושא הינו פוסט אורחת של מיי גרף ובו היא מלמדת את הקוראים איך אפשר להנות מתכנית שותפים בבלוג שלה. בפוסט השלישי בסדרה אני מארחת את עמיאל, מנהל השיווק של אתר זיפי שמסביר איך בלוגרית יכולה לפתוח תכנית שותפים באתר ישראלי שמתרגם את תהליך הרכישה מהאתרים הגדולים בעולם (איביי, אמזון, אליאקספרס) לקהל הישראלי. בפוסט הרביעי אני מסבירה איך אפשר להכנס בתור שותפים בתכנית שותפים של אמזון.

סגירת חלון

סדרת פוסטים שכתבתי בנושא של הכנסה כלכלית מבלוגים. בפוסט הראשון בסדרה פירטתי אודות מודלים של הכנסה פסיבית. בפוסט השני בסדרה פירטתי אודות מודלים של הכנסה אקטיבית. בפוסט השלישי פירטתי אודות מודל של תכנית שותפים בבלוג ופוסט נוסף בו אירחתי את מיי גרף שתסביר איך היא משתמשת בתכנית שותפים בבלוג שלה,ובפוסט הרביעי סיכמתי את הנושא על ידי הבנה של חשיבות המיינדסט שלנו לטובת ההכנסה. וכשיציעו לכן לכתוב עבור המוצר עצמו, מזמינה אתכם, לפני שתגידו כן!!! לקרא את מה שכתבתי ממש בתחילתו של הבלוג הזה על הקשר בין בלוגריות ותוכן חינמי.

סגירת חלון

עם הכניסה של אמזון לישראל, כדאי להתכונן ולהבין איך תכנית שותפים עובדת. כתבתי לכם מדריך מעשי פה בלינק  איך נכנסים לתכנית שותפים של אמזון, מה זה אומר וכיצד אפשר להשתמש בתכנית הזאת על מנת להרוויח כסף מהבלוג.

סגירת חלון

בתחילת הדרך היתי בכנס בלוגריות שארגנה סלונה, הכנס היה נפלא ונחרטה בזכרוני הרצאה של פרופסור ישע סיון אודות הרגלי הצלחה, כמובן שהוא תרגם את הרגלי ההצלחה להרגלי הצלחת בלוג. בראיה רטרוספטיבית, אני מבינה שההרצאה שלו הפכה לאבן יסוד בחיי הבלוג שלי, אפשר להגיד שכל פרמטר בהמלצות שלי לקחתי איתי ופיתחתי אותה שמונים מיילים קדימה, לפחות. אם יש לך זמן לקרא רק פוסט אחד, תקראי אותו. בהצלחה.

סגירת חלון

בלוג מצליח נראה ממש קל, כאילו הבלוגרית יושבת ומקלידה לנצח, וזהו, קל לה, היא בנויה לזה, יש לה כשרון, יש לה יכולת, יש לה קשרים, יש לה מזל. תתקרבי רגע למסך, יותר קרוב, בואי אני אכתוב לך סוד – בולשיט! זה לא ענין של מזל או כשרון או רצון, זה ענין של התמדה. רוצה להרחיב בנושא? מזמינה אותך לקרא פה על הסוד היחיד של עולם הבלוגים.

סגירת חלון

בלוג טוב היא הגדרה מאוד סוביקטיבית, הרי אין באמת טוב או רע בבלוגים, מכיוון ויש כל כך הרבה מטרות לבלוגים ואי אפשר לשים את כל הבלוגים על אותו משקל.  בלוג טוב הוא בלוג שממלא את המטרתו לשמו הוא נכתב. נקודה. כדאי לבנות עמוד שדרה לבלוג, על מנת שנוכל למדוד האם אנחנו מתכוונות בכיוון הנכון ובדרך הנכונה באמצעות הבלוג, במידה ולא, הבלוג לא מתפקד מספיק טוב עבורנו כנראה. מזמינה אותך לקרא בהרחבה על הגדרות של בלוג טוב.

סגירת חלון

אחד הדברים שאני אוהבת זה לנסוע לכנסי בלוגריות בעולם ולשמוע איך הן עושות את זה, מה הדילמות של הבלוגריות בחו"ל, האם יש דברים שדומים גם אצלנו. ובכן, רב הדומה מהשונה. אני אוהבת במיוחד לסכם הרצאות עם ערך, שלימדו אותי דבר או שניים או שיכולים ללמד את הקוראות שלי. מצרפת לינק לפוסט על אנה שהצליחה להפוך לעסק בזכות הבלוג שלה

סגירת חלון

קראת מספיק עד כה, עכשיו הרגעי, הכיני כוס קפה וכנסי לעמוד הוובינרים, בו תוכלי לצפות וללמוד אודות שיווק באמצעות בלוגים. שלושה וובינרים בתחום הטיפול, האמנות וכללי על עולם הבלוגים. מקווה שתיהני.

סגירת חלון

לא רק באמצעות הבלוג, אלא בכלל, איך את יכולה לקחת את הרשתות החברתיות ולנצל אותן לטובתך? לטובת בניית קהילה? עם הרבה עבודה אינטנסיבית, אותנטיות ובעיקר תשוקה לדבר. מזמינה אותך לקרא 6 טיפים בנוגע למיתוג אינטרנטי מתוך הרצאה שאני מעבירה בקרב ארגונים גדולים וכנסים שונים.

סגירת חלון