כל התשובות לנושא פתיחת בלוג: פלטפורמות חינמיות, זמן, עלות
פתיחת בלוג

בפרק זה אביטל ירדני, מנכ"לית טקג'אמפ, עסק חברתי כלכלי לבניית אתרים, מסבירה לנו מה זה וורדפרס. האזנה נעימה

סגירת חלון

הפודקאסט הרביעי שלי הוקדש לנושא איפה לפתוח בלוג? בפודקאסט אני מספרת את ההסטוריה של הבלוגים, כי זה חשוב להבין מאיפה העולם הזה התחיל ולאן הוא מתקדם. ולאחר מכן פירטתי מה ההבדל בין בלוג עצמאי לבלוג רב משתתפים, ואיזו פלטפורמה רלוונטית לפתיחת בלוג: ויקס, וורדפרס או SITE123. האזנה נעימה. 

סגירת חלון

מערכת לבניית אתרים ובלוגים, מאוד פשוטה לתפעול, תוך 3 שעות ויש לכם אתר תדמיתי או בלוג באוויר. בחיי.

המערכת היא מערכת סגורה, קרי, אתם בוחרים מהעיצובים ומהתבניות הקיימות, מצד אחד זה לא מותאם אישית, מצד שני זה מספיק יפה וברור בשביל שתמצאו את התבנית שמתאימה לכם, לעסק או לבלוג. פתרון מעולה למי שאין לו תקציב לבניית אתרים או בלוגים ורוצה פשוט ומהר לפתוח את הבלוג שלו או לבנות את האתר ולהמשיך הלאה. עוד על אתר SITE123 לבניית אתרים ובלוגים אפשר לקרא פה, ומי שמעוניין ללמוד איך לבנות אפשר פה

סגירת חלון

התשובה לשאלה זאת  מתחלקת להחלטה בין פורטל או בלוג עצמאי
ואז להחליט במידה ופורטל – איזה פורטל ומדוע.
במידה ובלוג עצמאי האם בבלוגר | ויקס | וורדפרס. (בדרך כלל תלוי תקציב / זמן/ ידע( ממליצה לצפות במצגת שהכנתי במיוחד עבור ההתלבטויות הללו, המצגת פה בלינק

סגירת חלון

עדיפות זה משהו מאוד אישי, שבסופו של דבר מגיע לידי החלטה, בהתאם ליעדים ולמטרות של הבלוג. במקום מה עדיף, אני פשוט אמנה את היתרונות והחסרונות בכל פלטפורמה, ולחסרונות אנסה לתת מענה פרקטי. לאחרונה ניתן להרגיש בזליגה מפורטלים לבלוגים עצמאים. במיוחד בתחום הלייף סטייל והאמנות השימושית וגם בלוגים אישיים מתחילים לפתוח לבד את המקום שלהם. עם זאת, פורטלים מהווים מקום נפלא לטובת קידום בגוגל והתנסות לא מחייבת. ממליצה לקרא את הפוסט שמסביר מה הם היתרונות והחסרונות של בלוג עצמאי ובלוג בפורטל. ממש פה בלינק.

סגירת חלון

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים, המאפשרת לכל אחד לבנות אתר אינטרנט בחינם ובקלות, בשיטת Drag n' Drop, ללא צורך בידע מוקדם או כתיבת קוד.
הפלטפורמה מאפשרת לבחור תבנית מעוצבת (מאות "טמפלייטים" שעוצבו על ידי מעצבים מקצועיים שעובדים בסטודיו של וויקס) ורק להוסיף לה שינויים קלים, או לבנות תבנית בעצמכם.
היתרונות: נוחות, זול, נראה מעולה, פשוט, מתעדכן כל הזמן
החסרונות: זמן עליה של הבלוג יחסית איטי
ממליצה לקרא בהרחבה את הפוסט שבו ראיינתי את תומר מנהל מוצר ויקס. בלינק.

סגירת חלון

מערכת וורדפרס היא מערכת מעולה, אבל נדרשים להיעזר בתכנות ועיצוב גראפי. ולכן, אם אין לך סבלנות/כסף לכך והויקס נשמע לכן מאיים, נסו את בלוגר. היא לא המערכת הכי אהובה עלי כיום (כי בעיני הפתרון של ויקס הוא אחלה), אבל לבלוג נסיוני, כזה שאת עוד מתלבטת אם לפתוח או לא, ולא בא לך להשקיע יותר מדי זמן בפיתוח, בלוגר היא המערכת בשבילך.
ממליצה לקרא את הפוסט שעושה סדר בדברים ומסביר איך לפתוח בלוג בבלוגר. בלינק.

הנה גם לינק

סגירת חלון

קראת מספיק עד כה, עכשיו הרגעי, הכיני כוס קפה וכנסי לעמוד הוובינרים, בו תוכלי לצפות וללמוד אודות שיווק באמצעות בלוגים. שלושה וובינרים בתחום הטיפול, האמנות וכללי על עולם הבלוגים. מקווה שתיהני.

סגירת חלון

וורדפרס היא המערכת הכי טובה שקיימת היום לבניית אתרי אינטרנט ובלוגים. עם זאת, אני ממליצה להשתמש באנשי מקצוע (בוני אתרים ומעצבים גראפים) בשביל ליצור את התוצאה הרצויה לכם.
מי שרוצה לפתוח בעצמו בלוג בוורדפרס, צריך לפנות לפחות 50 שעות לימוד של הבנת המערכת. וכמובן, שאני ממליצה להוריד את רכיב אלמנטור על מנת שתוכלו ליצור לעצמכם את הבלוג / האתר היפים ביותר.

מצרפת לכם מספר מאמרים שכתבתי בנושא פתיחת בלוג או בניית אתר בוורדפרס:

סגירת חלון