סדנאות חודש יוני - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
סדנאות חודש יוני

סדנאות חודש יוני

כשאני כותבת פוסטים אני מנסה לא לשווק יותר מדי את הסדנאות שלי, כדי לא להבריח קוראים. אז אני כותבת פוסט, ובסוף הפוסט אני מזכירה שיש לי גם סדנאות.
שלשום חברה שלי כתבה לי: "יונית, למה לא פירסמת מתי יש לך סדנא?" ואני מרגישה שאני "דוחפת" קצת יותר מדי, ומסתבר שבכלל לא רואים.

אז הנה, הפוסט הזה מוקדש רק לסדנאות שאני מעבירה ביוני. ובגלל שיוני הוא חודש היומולדת שלי, אני רק אזכיר, שמעבר לסדנאות על בלוגים ועל פינטרסט, אני מלווה עסקים ומותגים בכל הקשור לשיווק באמצעות תוכן באינטרנט בדגש על בלוגים ופינטרסט.

ביוני אני חוזרת מטיול יומולדת , ומיד מתכוננת לסדנאות:

סדנת בלוגינג מתחביב למקצוע – בתאריך 24/6/2014 בשעה 10:00

סדנת פינטרסט – בתאריך 29/6/2014 בשעה 10:00

איך נרשמים? שולחים הודעה לפייסבוק של הבלוג ומשריינים מקום.

סדנאות יוני

פרטים אודות הסדנאות:

סדנת פינטרסט

פינטרסט, הרשת החברתית שגדלה הכי מהר מיתר הרשתות, בזכות הויז'ואלים, הקשרים, היכולת של הרשת לברוח למקום יפה של השראה. הרשת שמגדילה אחוזי מכירות בצורה לא רגילה, ושמעוררת את הקהל לחבב מותגים וליצור קשר אסוציאטיבי של השראה, אהבה ויופי. על פינטרסט בהרחבה ניתן לקרא פה.

הסדנא כוללת שלוש שעות של כיף, למידה והנאה. במהלך הסדנא אני מלמדת כיצד לפתוח פרופיל עסקי, מדוע כדאי להשתמש בפינטרסט כמנוף שיווקי, ואיך משתמשים במערכת הנפלאה, בקלות ובטבעיות למותג, לאישיות ולקהל.

מסדנת הפינטרסט שלי יוצאים עם ארגז כלים  מלא, (את ארגז הכלים אני שולחת במייל בנוסף לסדנא עצמה) והוראות שימוש  ברשת החברתית לטובת המשך עבודה בבית. 

בסוף הסדנא אני מקנחת עם מקרים מהעולם של מותגים שהצליחו להגדיל את המכירות, בזכות פינטרסט.

למי הסדנא מיועדת?
מעצבות, מוכרות בחנויות און ליין כמו אטסי, מרמלדה מרקט, אנשים שרוצים למתג את עצמם כמקצוענים בתחומם, לאנשי גרפיקה ועיצוב, למי שיש מוצרים מרהיבים ומחפש קהל בחו"ל או מפיצים בחו"ל, למי שרוצה להגביר את הטראפיק לבלוג או לאתר.

עלות: 280 ש"ח

מיקום: ספרית ברנרד מוס, אוניברסיטת תל אביב

שעה: 10:00 – 13:00

איך נרשמים? שולחים הודעה לפייסבוק של הבלוג ומשריינים מקום.

המלצות מבוגרות הסדנא;

שיווק עסקים באינטרנט

 

סדנת בלוגינג

סדנת הבלוגינג נבנתה לאור הנסיון שלי באפיון ממשק משתמש באינטרנט, ניהול ועריכת אתרי אינטרנט, מחקר אודות הבלוגים שערכתי בשנים האחרונות והצורך של עסקים לשווק עצמם בצורה קצת שונה, כזאת שמדברת לקהל היעד שלהם מתוך ה"בטן" ומתן ערך אמיתי לקהל.

אני מאוהבת בפלטפורמת הבלוגים, ויכולה לדבר על הפלא הזה במשך שעות, שעות. (תשאלו את חברי היקרים שקצת נמאס להם מהחפירה בנושאׂ). למה אני אוהבת את הבלוגים? כי הם מאפשרים לנו להתבטא, למצא את הקול האמיתי שלנו, להעביר מסרים שלא יכלנו להעביר בזמנים אחרים בצורה כל כך קלה, נגישה ומהירה, כי הבלוגים  מאפשרים לנו להגיע למרחקים רחוקים, שבכלל לא חשבנו שאנחנו מסוגלות, והבלוגים מהווים פלטפורמה מעולה לשיווק, לבנית אוטוריטה, למיתוג עצמי וליצירת כרטיס ביקור אינטרנטי חי ונושם.

הסדנא היא מאוד אינטסיבית, אני מעבירה במשך ארבע שעות, חומר שמיועד לשליש סמסטר בערך. איך אני עושה את זה? עם המון נחישות. אני מלמדת גם עקרונות כללים של הבלוגים וגם מתיחסת לכל משתתפת באופן פרטני, ועל כן הסדנא היא אינטימית ולא עוברת את ה12 משתתפות.

מה לומדים בסדנא?
איך להקים בלוג, מה צריך להיות בו, לאן הוא יכול להביא את הכותבת, מה המטרות שלו, מה הקטגוריות, ואיך לכתוב כשאין השראה לכתיבה.

עלות: 400 ש"ח כולל המשך ליווי בקבוצת נטוורקינג סגורה בפיסבוק של כל בוגרות הסדנא.

איפה? ספרית ברנרד מוס אוניברסיטת תל אביב

מתי? 24/6/2014 שעה 10:00-14:00

איך נרשמים? שולחים הודעה בפייסבוק של הבלוג ואני משריינת מקום ושולחת שאלון טרום הסדנא.

המלצות מבוגרות הסדנא:

איך לכתוב בלוג 1939866_10152039342808842_1308387033_n (1) sadna3

בפוסט הבא, אציין טיפים חשובים אודות תוכן מושך תגובות.

ניפגש בסדנאות.

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק