כיצד בלוג מגביר אושר - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
כיצד בלוג מגביר אושר

כיצד בלוג מגביר אושר

במפגש האחרון של הפרלמנט היתה אווירה מיוחדת, אווירה של "ביחד" של "קהילה" ובעיקר של שיח סודי שרק מי שבסוד הענין מבין. הגר דופלט שהרצתה לנו על צילום בשפת הבלוג שלחה לי מייל מרגש בתום היום ובו היא בעצם ניסחה במשפט אחד, את מהות הבלוג עבורי. "הבלוג מייצר התחלה של שינוי בחיים של המשתתפות וזה מדהים". 
הבלוג ככח העצמה אישי

לבלוג יש כח מעצים, הוא מעצים אותנו בתור פרטים, מעצים אותנו בתור עסקים, מעצים אותנו בתור מי שנרצה להיות. לא סתם פרופסור עזי ברק כתב עשרות מאמרים אודות הכוח התרפויטי של כתיבת בלוג. זה פשוט קורה.

בסיכמוי השנה הכה רבים שמועלים בפייסבוק ובבלוגים, אני מאוד מתרגשת לקרא את אלו שמציינים את הבלוג כמקום משמעותי בחייהם, גם אם מדובר על בלוג צעיר מאוד. לחיצה על התמונה תעביר אתכן ישירות לבלוג עליו אני כותבת.

שירה גנני מהבלוג אבן ניר ומספרים כתבה:

2015a

הבלוג ככח מעצים הבלוג של שירה גנני

סלונה עלו בפרויקט מרתק מחקרית עבורי, שנקרא "החלומות שלי – בלוגריות של סלונה כותבות לאן הבלוג יקח אותן בשנה הקרובה".

בפרויקט קרוב ל40 בלוגריות כותבות בזכות הבלוג שלהן ולאן הן רוצות לשאוף עימו. ואתן יודעות מה, אני מאמינה לכל אחת ואחת מהן, ובמיוחד אני מאמינה בכח של הבלוג להגשים להן את החלומות.

my-dreams

אחד הפוסטים שנגעו לי במיוחד, הוא של דורית מהבלוג dooly sweet, היא צועקת את החלומות שלה, ואין לי ספק שהיא תגיע רחוק.

2015

 

פוסטים נוספים שנגעו לי הם של איה תמרי, בלוגרית בסלונה שהיא חלק מהקהילה של הפרלמנט. מעבר למה שהיא כתבה בפוסט שלה, היא שיתפה אותנו בקבוצה בפייסבוק על ההכרה אוף ליין שהבלוג יוצר אצלה.

2015e

 

אהבתי את הראיון של צבי מהבלוג פרנקופילים אנונומים בבלוג של מיכל מנור "רואה עולם" כי צבי רואה ומרגיש את העוצמה של הבלוג ביצירת מסלול נחיתה יציב ונעים בעולם הקריירה של אנשי ההייטק המתקרבים לגיל 40. (גם מיכל וצבי הם חלק משמעותי בקהילת הפרללמנט) לשאלת מיכל: "למה פתחת את הבלוג" צבי עונה:

2015f

וכמעט לסיום, לימור לוי אוסמי מהבלוג "נשים מדברות אמהות" סיכמה ברגישות את התהליך שהיא עברה השנה בזכות הבלוג.

"תהליך הכתיבה היה משמעותי לי ברמה שאני לא יכולה לתאר, הבנתי שיש ביכולתי לרפא את עצמי, אם אבחר בכך"

נשים מדברות אמהות

אחת השאלות היא:"מה אני עושה עם ההתקדמות הזאת שהבלוג מביא אותי?" "איך אני מתיחסת לכל ההצעות ולכל ההזדמנויות שהבלוג פותח לי דלת אליהן?". לכל שאלה כזאת יש המון תשובות. אהבתי במיוחד את התשובה של לייזה פאנלים, לאחר שהשף אהרוני המליץ על הבלוג שלה באחד העיתונים.

2015gופתאום הכל מתחבר לי לנושא של יום העיון אותו אני מארגנת. יום עיון שמדבר על הכח של הבלוג ליצור אושר בחיים שלנו, בעשייה שלנו. יום עיון שמבוסס על הרצאות שמסבירות את עולמו הנפלא של הבלוג, יום של חשיפה לעולם הזה, לכח של הבלוג, ליכולות שלנו ליצור אושר קטן ומשמעותי בחיים שלנו בזכות הכתיבה.

מזמינה אתכן להרשם ליום העיון שאני מארגנת בשמחה ובתשוקה אדירה אודות אושר, עושר, עסקים ובלוגים שיערך ב15/2/2015 במוזיאון המיוחד בבנין שיף המשומר בסגנון הבאוהאוס "הרצלילינבלום" ולהצטרף לסיור מיוחד במוזיאון והאזנה לשתי הרצאות תוכן אודות בלוגים, אושר ועושר, המבוססות על הספרים "דברים שאני רוצה" והמימוש העצמי של שרון היינריך מהבלוג Paris chez SHaron שתיעדה את סיפור התשוקה והחלום שלה בבלוג, ובזכות המסע הוציאה ספר מתוק "הפטיסרי הטובים בפריז".

yom-iyun-yonit (4)

כל הפרטים אודות יום העיון פה.

עלות: 280 ש"ח  רכישת כרטיס און לייו ליום העיון

אז מה אני מאחלת לנו לשנת 2015? שתתחילו לכתוב ותגיעו למחוזות רחוקים רחוקים.

או כפי שכתבתי בתערוכת "מעלות סטטוס" שהגתה אצרה ויצרה שלומית ליר המדהימה:

מתול תערוכת נשים מעלות סטטוס. צלמת: שרון לנגר
מתוך תערוכת נשים מעלות סטטוס. צלמת: שרון לנגר

 

 

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק