איך להרוויח מתכנית שותפים בבלוג - אתר זיפי - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
איך בלוגריות יכולות להנות מהכנסה באמצעות תכנית שותפים של אתר זיפי
איך לפתוח תכנית שותפים באתר זיפי

איך להרוויח מתכנית שותפים בבלוג – אתר זיפי

את סדרת הבלוגים שלי אודות "איך מכניסים כסף באמצעות בלוג" התחלתי אי שם לפני שנתיים. את נושא תוכניות שותפים הכרתי, אבל השוק עוד לא היה בשל לדבר, בעיני. ולכן לאט לאט בניתי את הסדרה הכלכלית הנוכחית בשביל לעשות סדר ברווחים מבלוגים ובהבדלים מבלוג מרוויח לבלוג לא מרוויח, ובין רווח משיווק על ידי בלוג ורווח מעבודה בבלוג. כל הבלוגים מעולים בעיני, ולא כל בלוג רוצה או צריך להרוויח כסף. זה גם עניין של בשלות, של יכולת, של זמן והרבה עניין של רצון.

לאחר הפוסט אודות תוכנית שותפים בה אירחתי את מיי גרף החלטתי לפרוט במספר פוסטים את נושא תכניות השותפים הקיימות בארץ, על מנת שתוכלו לבחון את האפשרויות השונות ולהחליט מה מתאים לכן בבלוג.

זיפי – חברת קניות און-ליין למסחר בעברית ברשת

הפעם אני מארחת את עמיאל (השני מימין שלנו) מחברת זיפי. עמיאל עובד בזיפי כמעט שנתיים כמנהל הפרסום באתר. התפקיד כולל: פרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני של האתר, פרסום בפייסבוק, יחסי ציבור וניהול תוכנית השותפים.

במקביל הוא מנהל עסק קטן של הדפסת מגנטים בעיצוב אישי במשלוח עד הבית. נשוי ואב לשתי בנות מדהימות (כך הוא מספר ולי נותר רק להאמין).

השאיפה של עמיאל היא להביא את זיפי להיות אתר המסחר המוביל בישראל ולצאת עם האתר למדינות נוספות בעולם ובתקווה לנהל את הפעילות ממדינה אקזוטית יחד עם כל המשפחה.

אתר זיפי הוקם בשנת 2013 כפרוייקט גמר באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע של 3 שותפים שחיפשו לתת מענה להורים שלהם שרצו לקנות מחו"ל ולחסוך אך התקשו להזמין בעצמם מאתרים כמו איביי או אמזון בגלל בעיות שונות כמו: קשיי שפה, פחד ממחשבים והונאות, מחירים לא ברורים, חוסר ודאות לגבי משלוחים, תשלומי מכס והבעיה הגדולה ביותר היתה למי לפנות במקרה של בעיה עם ההזמנה. ועוד באנגלית.

איך להרוויח כסף מבלוגים

אתר זיפי הביא מענה ופתרונות לכל הבעיות האלו ומהר מאוד הפך למוכר ופופולרי בישראל, זיפי הפכה לחברה שפועלת מבאר שבע ומעסיקה 18 עובדים. באתר מעל ל – 20 אלף הזמנות בחודש בהיקף של כ – 2 מיליון שקלים. לאחרונה זיפי התחילה פעילות דומה ברומניה וברוסיה והמטרה היא לפתוח את הפלטפורמה במדינות מתפתחות נוספות בשפות מקומיות.

יתרונות אתר זיפי לגולשים בישראל:

1.      ניתן לחפש בו כל מוצר, להזמין ולעקוב אחר המשלוחים בעברית ללא צורך בפתיחת חשבון באתרים המקוריים.

2.      כל המחירים סופיים ובשקלים ללא הפתעות כולל אפשרות לקבלת החזר מכס

3.      הערך העיקרי של אתר זיפי ללקוחות הוא שירות הלקוחות ישראלי בעברית שמסייע לגולשים להתמודד מול הספקים במקרה של אי הגעת מוצר או הגעת מוצר פגום או שגוי.

4.      ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון פייפאל או כרטיס אשראי בינלאומי.

5.       כל המוצרים נשלחים לישראל ללא צורך בשירות כתובות חיצוני.

איך מצטרפים לתכנית שותפים?

ביקשתי מעמיאל שיכתוב לנו, איך אפשר באמצעות זיפי להרוויח בבלוג:

בשביל להרוויח כסף מניהול בלוג כדאי לעקוב אחרי השלבים הבאים:

1.      הקמת בלוג

2.      הפקת תוכן איכותי באופן קבוע

3.      פרסום הבלוג ברשת

4.      בניית מערכת יחסים עם הקוראים באתר

5.      בחירת ערוצי הכנסה מתאימים לבלוג

בלוגריות שכבר עברו את ארבעת השלבים הראשונים ויש להן בלוג קיים עם תוכן וגולשים שמבקרים בבלוג יכולות לבחור את ערוצי ההכנסה מהבלוג:

1.      פרסום

2.      תוכניות שותפים

3.      מוצרים דיגיטליים

4.      מוצרים פיזיים

5.      שירותים

בפוסט זה אציג את ערוץ ההכנסה תכנית שותפים.

תוכנית שותפים היא דרך להרוויח כסף ללא מוצר משלכן על ידי המלצות על מוצרים או שירותים של אחרים וקבלת עמלה עבור כל מכירה שהגיע דרך ההמלצה שלכן.
גם כאן השלבים מאוד פשוטים:

  1.  אתן ממליצות בבלוג על מוצר או שירות ומוסיפות לקישור מזהה ייחודי שלכן.
  2. הגולשים בבלוג שלכן לוחצים על הקישור עם המזהה הייחודי שלכם וקונים את המוצר או השירות.
  3. אתן מקבלות עמלה של מספר אחוזים מגובה כל מכירה שהגיעה דרככן.

יש הרבה תוכניות שותפים שתוכלו להירשם אליהן בתור בלוגריות בעלות בלוג פעיל ולהתחיל לפרסם מוצרים.
אם הבלוג שלכם למשל עוסק בתיירות תוכלו להצטרף לתוכנית השותפים של אתר BOOKING.COM ולהמליץ על מלונות ביעדים נבחרים בעולם, אם הבלוג שלכם עוסק בגאדג'טים תוכלו להצטרף לתוכנית השותפים של אתר gearbest.com ולהמליץ על מוצרים שונים כמו סטרימרים.

תוכנית השותפים של אתר זיפי

לבלוגריות בתחומי: אופנה, בישול, עיצוב, גאדג'טים ותיירות אני ממליץ על תוכנית השותפים של אתר זיפי.

אתר זיפי מאפשר הזמנה פשוטה בעברית מאתרי השופינג המובילים: אליאקספרס, איביי ואמזון.

 

מוצרים מומלצים לדוגמא שאפשר להמליץ עליהם מאתר זיפי:

בגדי ים שלמים

תוכנית שותפים בבלוג, איך עושים כסף בבלוג

2.      תבניות סיליקון

 

תוכנית שותפים בבלוג, איך עושים כסף בבלוג

3.      מדבקות קיר לעיצוב הבית

תוכנית שותפים בבלוג, איך עושים כסף בבלוג

4. שקי שינה וציוד לטיולים

תוכנית שותפים בבלוג, איך עושים כסף בבלוג

5. רמקולים וגאדג'טים לבית

 

תוכנית שותפים בבלוג, איך עושים כסף בבלוג

 

הקוד האתי של תכניות שותפים

בתור מנהל תוכנית השותפים של אתר זיפי חשוב לי מאוד לדעת מיהם השותפים שמעוניינים בשיווק המוצרים מהאתר, מה הם הנכסים שלהם ובאיזה דרכים הם הולכים לשווק את המוצרים. חשוב לי לבחור בשותפים עם נכסים מוכרים בעלי מוניטין גבוה. כמו כן חשוב לי מאוד שהשותפים יפעלו בדרכים כשרות שלא יפגעו במוניטין של האתר או בלקוחות האתר. דרכים לא כשרות יכולות להיות למשל: וירוסים ותוכנות מזיקות אחרות שמשתלטות על מחשבים ודפדפנים.

תוכנית השותפים מיועדת לבעלי נכסים באינטרנט כמו אתרים, בלוגים, דפים וקבוצות בפייסבוק, רשימות תפוצה, תוכנות או תוספים לדפדפנים עם מספר משתמשים גבוה.

בתור שותפים בתוכנית של זיפי חשוב לבחור במוצרים של ספקים אמינים בעלי דירוג של 97% ומעלה עם מוצרים איכותיים וקהל קונים גדול (מספר הקונים מופיע ליד שם המוכר)

 

ניתן להירשם לתוכנית  השותפים בלינק מצורף
אפשר למצוא אותי במייל ami ( AT ) zipy.co.il  או בפייסבוק Amiel Riss

תודה לעמיאל על המידע המצוין הזה ועל הפשטות. יופי של סטארטאפ. למי שהנושא מעניין אותה, מוזמנת לפנות לעמיאל, הוא נגיש במייל ומספק תמיכה, מענה וכלים שיווקיים לכל השותפים בתוכנית כדי למקסם את הרווחים של כל הצדדים

ועוד שתי מילים ממני (יונית) לגבי שיווק בתכנית שותפים. תכנית שותפים זה אחלה כל עוד שומרים על שני עקרונות בסיס:

  1. מה הקשר? הכי חשוב בעיני זה לא לדחוף לקהל שלכן מוצרים שלא רלוונטים להן.תבחנו כל פוסט על לינקים לתכנית שותפים במסננת של השאלות: "האם זה רלוונטי לקהל שלי?", "האם זה קשור לתוכן של הבלוג?", "האם זה נותן ערך לי בתור בלוגריות ולקוראת בתור קוראת?", "האם ההמלצה משלימה את התוכן או תלושה מהמציאות?". במידה ואת תתחילי לכתוב פוסטים בהם "תדחפי" המלצות על מוצרים ללא קשר לDNA של הבלוג, אז הקוראים שלך יתחילו לנטוש את הבלוג. צריך לכתוב בצורה חכמה ואותנטית לתוכן ולקהל.
  2. בדקת? תמליצי, לא בדקת? אל תמליצי. האמינות שלנו בתור בלוגריות הוא הדבר הראשון שצריך לעמוד אל מול עיניכן. תארו לעצמכן מקרה שבו אתן ממליצות על מוצר שהוא הכי טוב בעולם, כך אתן חושבות, אבל בפועל אותה קוראת קונה את המוצר ומתאכזבת. האמון שלה בכן יורד פלאים. אני לא ממליצה לרכוש את כ-ל המוצרים עליהן תמליצו, אבל כדאי שתכירו את הספקים ואת האיכות של המוצרים שהם מציעים על ידי רכישת דוגמאות לפני הפרסום.

אז, מי התחילה להשתמש בתכנית שותפים? אשמח לשמוע ממך איזה טיפים יש לך בנושא. 

++++++++++++++++++++++

1/3 מהפרלמנט כבר התמלא. אני צופה שעד סוף יולי הוא יתמלא. לכן, אל תפספסי את ההזדמנות להצטרף לקורס השנתי שלי אודות קול, קהילה ובלוגינג. כל הפרטים בלינק.

סדנת בניית אסטרטגית תוכן לבלוג – בה נלמד מה זה בלוג ואיך אפשר לפתח אסטרטגית תוכן לבלוג שלך, כל הפרטים בלינק
סדנת SEO וקידום הבלוג בגוגל – מתאים לבלוג קצת מתקדם, שרוצה ללמוד אודות SEO וקידום הבלוג בגוגל. כל הפרטים בלינק

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

4 תגובות

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק