ארכיון כל פרקי הפודקאסט - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
כל פרקי הפודקאסט

את איילת הכרתי כשהיא הגיע ללמוד אצלי בפרלמנט ומאז היא פורצת דרך בכל כך הרבה מובנים. חנות תבלינים שמוכרת אך ורק בדיגיטל, קהילה עשירה בשיח מרתק אודות תבלינים וניסים אחד שתמיד שם לצידה. מזמינה אתכם לקרא ולרשום הערות לעצמכם על הדרך המרתקת שאיילת עשתה, על הטעויות, על ההישגים ועל האותנטיות של שיווק עסק מהלב. תהנו.

סגירת חלון

ראיון בפודקאסט עם מיטל אשכנזי פומרנץ, אדריכלית ומעצבת פנים אודות שיווק העסק באמצעות בלוג ופיתוח שלוחותיו באמצעות פודקאסט ואינסטגרם. אנחנו מבררות מה זה בלוג עסקי, איך הוא תורם לעסק ומהם גבולות הגזרה מבחינת כתיבה עסקית ואישית בבלוג ואיך זה משפיע על העסק. מוזמנים להאזין

סגירת חלון

פרק מאוד מיוחד בפודקאסט שלי. קרן קטקו איילי, אשת חינוך, יזמת חברתית, בלוגרית, מפתחת תוכניות, חברת מועצה וחוקרת פדגוגיה אקטיביסטית. אמא לארבעה ובת זוג של אוריה. מאמינה בהומניזם. פתחה את הבלוג חיים משותפים כמיזם חברתי שמטרתו היתה להציג ארגונים ומיזמים אחרים שפועלים כדי לקדם חברה משותפת בין ערבים ויהודים. במשך הזמן הוא הפך להיות אתר תוכן שימושי המוביל בישראל שמספק מידע על חיבורים ועל העשייה האדירה הקיימת בין יהודים וערבים. הזמנתי את קרן לראיון בפוקדאסט ובו היא מספרת איך אפשר לעשות שינוי חברתי באמצעות בלוג.

סגירת חלון

את טליה הדר, בלוגרית מזון וסטייליסטית מזון הכרתי כשהיא הגיעה חדורת מוטיבציה לפרלמנט. התפעלנו מהדרייב והרצינות שבהם היא ניחנה ולקחה את הבלוג שלה לצעד הבא, והוא, לא איחר להגיע. אני ממש גאה ושמחה לארח את טליה הדר תכינו עט ודף כי יש הרבה מה ללמוד מהראיון הזה. תהנו.

סגירת חלון

בלוג מאפשר לנו להראות את הצדדים שנרצה שיראו, להציג את הרעיונות שיש לנו, את המחשבות ואת תחומי העניין שלנו. בראיון בפודקאסט, מורד שטרן מספר לנו איך הוא נעזר בבלוג שלו לטובת רפלקציה אישית, מקצועית ונטוורקינג. מעניינת מאוד הדרך שהוא עושה באמצעות הבלוג משזה עשור. מוזמנים להאזין.

סגירת חלון

את לובה שרגא ממגזין הלייף סטייל Fashion tails ראיינתי בעבר, למטרת עבודת המחקר שלי, כן כן, עוד בלוגרית דינוזאורית, שכבר עברה כברת דרך מהימים הראשונים של סצינת הבלוגינג בישראל.  אני מאוד נהניתי לשוחח עימה בפודקאסט הנוכחי, כי הרגשתי את ההתפתחות שהיא והבלוג שלה עברו מבחינת פלטפורמה, קהל, תוכן, חשיפה, רשתות חברתיות ותפיסת עולם. אהבתי במיוחד שהיום המגזין כולל גם את אטרקצי טל מנהלת התוכן הויזואלי במגזין. על החלק שלה – תשמעו בשיחה שלנו. מוזמנים להאזין.

סגירת חלון

טל מאור זינגרמן הינה יזמת אינטרנט ותיקה, מכרה בעבר את המגזין "כלות אורבניות", הקימה עוד 2 מיזמי אינטרנט לקהלי יעד שונים: אמהות וארגונים. בראיון ובפודקאסט שוחחנו על הדרך, על המשברים שהיו, על צמיחה ממקום של שיתוף, על חשיבות של קהילה ועל דרכים יצירתיות לפענוח התוכן הדיגיטלי והנעת הקהל הנאמן. פודקאסט שהוא חובה

סגירת חלון

אתם הולכים להתאהב בתמר גולן ההדוניסטית שמספרת בראיון בפודקאסט איך היא הפכה רגע של משבר להצלחה מסחררת בזכות הבלוג שלה, איך היא למדה כל כך הרבה תחומים שקשורים לשיווק דיגיטלי בשביל להגיע לאן שהיא היום, איך היא עושה שיתופי פעולה מסחריים ומה חשוב לה בניהול של הניוזלטר, הבלוג, האינסטגרם והפינטרסט. אני בטוחה שאתם תהנו ממש כמו שאני נהניתי.

סגירת חלון

הזמנתי את רות אופק לפודקאסט בנושא הבלוג שלה: שמח במטבח, בלוג מצליח שיוצר לרות הכנסה לצד המשרה המלאה שלה בתחום עריכת הדין. בשיחה שלנו ובראיון המתומלל אפשר ללמוד מה זה בלוג מצליח, איך פוסט אחד הופך לויראלי, מה צריך בשביל להצליח להרוויח כסף בבלוג ואיך עובדים עם מותגים. פודקאסט טעים במיוחד.

סגירת חלון

אז איך הופכים את התחביב למקצוע מכניס באמצעות הבלוג? השאלה הזאת עניינה אותי במשך שנים, ובמהלך התואר השני חקרתי אותה מכל כיוון אפשרי. לאחר שנתיים של מחקר, פיתחתי מודל בן 5 שלבים שמתארים איך הופכים את התחביב למקצוע מכניס, ומה גורם לבלוג לעבור משלב לשלב. מומלץ להאזין לפודקאסט שלי בנושא.

סגירת חלון

איך עושים כסף מבלוג נישתי? על כך עדי וייץ מבלוג הטיולים הנישתי "מטיילים בכיפה" מספרת בראיון בפרק הנוכחי בפודקאסט , כדאי להאזין

סגירת חלון

בפרק זה אביטל ירדני, מנכ"לית טקג'אמפ, עסק חברתי כלכלי לבניית אתרים, מסבירה לנו מה זה וורדפרס. האזנה נעימה

סגירת חלון

הזמנתי את עו"ד יורם ליכטנשטיין שיענה על שאלות שמטרידות את כולנו בעולם התוכן הדיגיטלי – מה עושים כשמפרים את זכויות היצירה שלי, איפה מוצאים תמונות חוקיות לשימוש, מה עושים עם שיימינג וניהול קהילה בפייסבוק – ראיון מרתק. מוזמנים להאזין.

סגירת חלון

הפודקאסט הנוכחי הוא חגיגה אמיתית. קהילת הבלוגים של יונית צוק נתנה טיפ ועצה טובים לבלוגים מתחילים: איך להתמיד, איך לאפיין פרסונה, איך לכתוב מבלי להתיחס לתגובות, איך להצליח בעולם הבלוגים. כל טיפ שנתנו אני הרחבתי אותו עוד קצת ונתת גם את משנתי בנושא. הפודקאסט הזה הוא אוצר.

סגירת חלון

בפודקאסט הנוכחי אני מסבירה איך גורמים לבלוג להיות מוכר ולהביא טראפיק אליו פנימה. איך אנחנו נעזרים ברשתות חברתיות, בווטסאפים ובניוזלטר לטובת הגברת החשיפה של הבלוג ואתר האינטרנט. מוזמנים להאזין. 

סגירת חלון

בפודקאסט היום אני הולכת לדבר על כסף, איך אפשר להפוך את הבלוג מתחביב למקצוע מכניס, נושא מרתק מאוד שתמיד עולה לשיח בנוגע לבלוגים, מוכנים לזה? אז בואו נתחיל

סגירת חלון

בפודקאסט החמישי שבסדרה, אני מדברת על השראת כתיבה ואיך אפשר להתמיד בכתיבת בלוג.בתור מי שכותבת בלוגים משנת 2009, מה אומר? יש תקופות, יש תקופות בהן הכתיבה נעשית קלה יותר ויש תקופות בהן כותבים כי צריך לכתוב, אבל לא תמיד מתחשק. החוכמה היא לשמור על האש בוערת תמיד, מוזמנים להאזין.

סגירת חלון

בפודקאסט הנוכחי אני מסבירה איפה כדאי לפתוח בלוג. הפודקאסט כולל סקירת ההיסטוריה של הבלוגים ולאחר מכן השוואה בין וורדפרס לויקס לפלטפורמות נוספות שקיימות בעולם ומתאימות לשימוש בישראל. שווה להאזין.

סגירת חלון

אחרי שהקלטתי שני פודקאסטים בתנאי שדה, החלטתי לעשות צעד וקיבלתי תכנית ברדיו החברתי הראשון. זאת היתה התנסות מדהימה עם אנשים מקסימים סביבי. את השידור הראשון פחדתי לנסות על מישהו אחר, אז החלטתי להקדיש את התכנית המלאה לסיפור של הבלוג שלי, הבלוגריסטית ולספר איך התחביב הפך בטעות לגמרי, למקצוע מכניס ולפרויקט שאני סופר גאה עליו. מוזמנים להכיר אותי קצת יותר לעומק בפודקאסט שפה.

סגירת חלון

אני וחן דודקביץ' זה סיפור אהבה טראנס אטלנטי, כשהיא נחתה בארץ הייתי חייבת לדבר איתה על הבלוג שלה, איך הבלוג עזר לה בתהליך הרילוקיישן ואיך הוא הפך לספר מצליח שהושק לא רק בארץ אלא גם בניו יורק. ממליצה להאזין לפודקאסט של בלוג שעשה כברת דרך.

סגירת חלון