מה ניתן ללמוד באמצעות פינטרסט? - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
מהלך יצירתי של מותג קפה בשימוש בפינטרסט
איך לכתוב בלוג יונית צוק הבלוגריסטית

מה ניתן ללמוד באמצעות פינטרסט?

המצב לצערי בארץ לא משתפר, בשביל להפיג את החרדה האישית שלי, אני גולשת יותר ויותר בפינטרסט. גם ככה זה מקום שקל ללכת בו לאיבוד, ובלילות בהם אני מתקשה להירדם (לפחות החליפו את הצופרים של האמבלונסים – גרה מטר מבית החולים…) אני גולשת בפינטרסט.  אז, בפוסט הקודם ברחנו לפריז באמצעות ראיון של הבלוגרית הנהדרת שרון היינריך מParis chez Sharon, הפעם נברח לאמריקה ולעולם שכולו טוב – הפינטרסט.

למי שעוד לא יודעת עלמה ולמה פינטרסט, תקראו בפוסט שלי מה זה פינטרסט ןתחזרו לפה לאחר מכן.  אני מחכה לכן 🙂

הפוסט מתורגם מתוך הבלוג העסקי של פינטרסט ובו מקרי בוחן מקסימים אודות השימוש בפינטרסט.

מה מותגים יכולים ללמוד מהלקוחות שלהם באמצעות פינטרסט?

Caribou Coffee  הוא בית קפה ואספרסו הקמעונאי השני בגודלה בארה"ב. בנוסף למשקאות בעבודת יד, Caribou coffee מגיש השראה כדי לתדלק את השגרה של הלקוחות שלהם, באמצעות לוחות השראה בפינטרסט.   Caribou Coffee  התחיל להשתמש בפינטרסט כדי לעורר השראה בקרב הלקוחות, מילוי הלוח שלהם עם נעיצות ששווה להתעכב עליהם כמו: ציטוטים בלתי נשכחים, תמונות מעוררת השראה, שילובי הטעם האהובים עליהם ומשקאות קפה.

פינטרסט לעסקים

אבל Caribou רצה לקבל גם השראה מהלקוחות שלהם, ולכן, כהכנה להשקת הקפה החדש שלהם, תערובת השראה אמיתית, הם ביקשו מעוקבי הפינטרסט שלהם לעזור להם למצא את ההשראה לתערובת החדשה. העוקבים בפינטרסט אחר המותג נעצו תמונות מעוררות השראה עם ההאשטג InspireCaribou# בתמונות הפינטרסט שלהם. Caribou הביטו בנעיצות כדי לפענח באיזה טעם התערובת החדשה צריכה להיות-לפי הפינטרסט על התערובת להיות עם נגיעות של מנגו, יער גשם טרופי, רמז לעשן של מדורה ומרשמלו של חברים, ארומה של מים זורמים על פני חלוקי הנחל. התוצאה הסופית הייתה תערובת ריחנית של אמריקה הלטינית ופולי קפה מתוקים מאתיופיה עם רמזים של פירות ויין בכל כוס.

או כפי שסמנכ"ל השיווק של החברה ציין:"אנחנו לא יכלנו אפילו לדמיין את סוג הקלט שנקבל מהלקוחות שלנו – נעיצות של כיף והתלהבות ועבודה משותפת עם האוהדים שלנו בכדי ליצור את תערובת ההשראה האמיתית. ההשתתפות וההתרגשות הייתה יותר ממה שיכולנו לקוות לו "

Caribou Coffee Mall of America Event

השקת תערובת ההשראה של Caribou coffee

Caribou חשפה את תערובת ההשראה האמיתית שלה באמצעות בנית תיקית פינטרסט לאורך חמש קומות בקניון של אמריקה. התיקיה נקראה: "תערובת ההשראה". אוהדים השתמשו בטוויטר ובאינסטאגרם לצלם תמונות בקניון ותייגו  # CaribouInspires, לאחר מכן התמונות המתויגות הוצגו בזמן אמת על המסך הענק. בנוסף לתערוכה האינטראקטיבית, Caribou הפיקה קמפיינים שיווקים בשפה שלחלוטין מזוהה עם שפת הפינטרסט.

[sz-youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=upeoIEIG-kk" /]

הקמפיין היה הצלחה מסחררת, נרשמו יותר מ -11 מ' תזכורות בתקשורת, שיעור הלייקים ההקלקות והתזכורות בפייסבוק היו גבוהות ב 73% מהממוצע בתעשייה ושיעור התזכורות בטוויטר היו כפולות מהממוצע בתעשייה.

סמנכ"ל השיווק של Caribou coffee מסכם את הפיעלות בפינטרסט:"בהתבסס על מה שאנחנו רואים בפינטרסט, אנו נזכרים בהרבה דברים שאנחנו כבר יודעים על הלקוחות שלנו; הלקוחות שלנו יוצרים בעלי מגוון רחב של תחביבים ומנהלים חיים מעניינים ודינמיים. אנחנו כל כך ברי מזל ונרגשים להיות חלק מהחוויות שלהם בבתי הקפה שלנו".

ועכשיו כנסו לתיקיה הזאת ותתחילו לקרא מצד שמאל לימין – הם הצליכו לכתוב תוכן באמצעות התמונות בפינטסרט. חמוד ומקורי.

caribou caffe

יש לכם פינטרסט? יש לכם בלוג? מוזמנות להכנס למאגר הבלוגים הישראלי בפינטרסט, המקום שמאגד את הבלוגים בארץ ומשמש ככלי עבודה ליחצ"נים, כתבים ושאר ירקות

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

1 תגובות

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק