איך פינטרסט עוזר לבלוג שלי? - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
8 חוקי יסוד לשיווק הבלוג באמצעות פינטרסט
יונית צוק הבלוגריסטית איך לכתוב בלוג

איך פינטרסט עוזר לבלוג שלי?

אני אוהבת את הבלוג של פינטרסט, תמיד יש שם כל כך הרבה מידע, במיוחד לאור החידושים והשינויים שהם עשו בתקופה האחרונה. (מי אמר מצגת של סדנה שלמה שיש להכין מחדש ולא קיבל…).

אתמול היתה סדנת פינטרסט אליפות, היה כיף לא נורמלי, או כמו שאחת המשתתפות אמרה לי: "וואו יונית, כל מי שיש לה חנות באטסי, כל יוצרת וכל מעצבת חייבת להכיר את הפינטרסט". נכון. צודקת 🙂

הרצת פינטרסט על ידי צוק יונית הבלוגריסטית

בכל מקרה – הפינטרסט הוא הזדמנות פז,  בארץ , הפינטרסט לאט לאט נכנס לכן יש פה הזדמנות של ראשוניות.

זה יתפוס כמו אש עוד מעט , ונחשו מי היו הראשונות להיות שם ולתת את הטון – אתן.

קראתי פוסט מעניין בבלוג של פינטרסט ותרגמתי בשבילכן:

חוקי יסוד לשימוש בפינטרסט:

"פינטרסט מניע למליוני אנשים באמצעות הנעיצות לאתרים ולבלוגים השונים ברשת. שאלנו את מומחית הSEO של פינטרסט,  איך פינטרסט יכולה לעזור לקוראים למצוא את התוכן שלי ואיך זה יכול להגביר יותר ביקורים באתר האינטרנט  או בבלוג שלי:

1. הגדרת פרופיל בצורה נכונה – חשוב לאפין את הפרופיל בצורה נכונה, כך שיכלול את שם החברה / האתר / המותג ותיאור מה צפוי לנו לראות בתיקיות השונות של הפרופיל. כמו כן חשוב מאוד לאמת את אתר האינטרנט או הבלוג בפרופיל.  (יש ההסבר מדויק איך עושים את זה בhelp של פינטרסט).

2. הוספת כפתור נעיצה בבלוג שלך – כדאי להוריד את כפתורי הנעיצה המקוריים של פינטרסט, הם יותר אמינים, ולוודא שהנעיצות מהאתר מאופינות על ידי תוכן בעל ערך. רוב האנשים לא משנים את התוכן הקיים בנעיצות.

3. וודאו שהנעיצות מקשרות לאתר – נעיצות ללא קישור רלוונטי גורמות לירידה בערך החיפוש של הפרופיל. כמו כן, נעיצה שלא מקשרת לאתר או לבלוג לא יעילה לטראפיק לבלוג.

4. לכתוב תיאורים לנעיצות – הנעיצות שלכן צריכות להיות מלוות בתיאורים יפים של המוצר, הפוסט, מילות חיפוש, והאשטאג – אבל לא בטירוף, אחרת פינטרסט חושב שזה ספאם.

5.הגדרת שמות ללוחות – חשוב לחשוב לפני הגדרת השמות אילו חיפושים העוקבים אחריכם מקלידים בפינטרסט. תכתבו שמות בעלי משמעות ואל תנסו להיות יותר מדי יצירתיים וקופירייטרים בשמות של הלוחות, זה פחות טוב לחיפוש.

6. פינטרסט ורשתות חברתיות נוספות – אל תשכחו לקדם את פינטרסט גם ברשתות חברתיות נוספות כמו פיסבוק, רשימת תפוצה , בלוג. ככל שתתזכרו יותר את הפינטרסט שלכם, כך תאספו יותר עוקבים.  את הפינטרסט שלי כבר מכירות??

7. כדאי לשמור על "טריות הפרופיל" – נעיצה פעם ביום, לא להציף, אלא להראות שאת קיימת ברשת. את יכולה ליצור שיח עם נועצות אחרות שמעניינות אותך ולהראות שאת שם.

8. ההזדמנות בפינטרסט – הרשת הזאת מדהימה, ומביאה עולם חדש לגולשים בה. תארו לעצמכן שאתן יוצרות עכשיו את הגל השני של נשים שמשתמשות בפינטרסט, עוד מעט יהיה גל שלישי בו כל עם ישראל, מותגים, עסקים, יהיו בפינטרסט, אבל לכן יש יתרון, היתן שם קודם. הפינטרסט הוא לא רק אופנה, לייף סטיל, קעקועים, תמונות יפות, יש לינקים להמון אתרים, בלוגים וסרטונים שקשורים לתחומים שונים ומגוונים. נסו, תעשו חיפוש של דברים שונים ותופתעו לגלות עולם מדהים.

יונית צוק הבלוגריסטית איך לכתוב בלוג

 

מעונינות לקרא עוד על פינטרסט, הכנתי פוסט עם חמישה חוקים נוספים להפצת הבלוג באמצעות פינטרסט פה.

יש לך פינטרסט? יש לך בלוג? מוזמנת להכנס למאגר הבלוגים הישראלי בפינטרסט, המקום שמאגד את הבלוגים בארץ ומשמש ככלי עבודה ליחצ"נים, כתבים ושאר ירקות

 

על פינטרסט ודוגמאות לשימוש בפינטרסט על ידי בלוגריות ומותגים ארחיב עוד בפרלמנט – קורס מקצועי לבלוגריסטיות שיפתח אוטוטו אחרי סוכות. איזה כיף. עוד ניתן להירשם כמובן.

סיימתי לכתוב את ההרצאות, עתה נותר להפוך אותן למצגות מהפנטות.

קייטרינג לכיבוד קל כבר סגרתי אחרי טעימות שהיו אכן טעימות 🙂

פרלמנט קורס מקצועי לבלוגריסטיות צוק יונית

 

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק