בלוג דיי BLOG DAY 3108 2015 - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
בלוג דיי BLOG DAY 3108 2015
איך לכתוב בלוג יונית צוק הבלוגריסטית

בלוג דיי BLOG DAY 3108 2015

האמת, תהיתי אם יהיה לי ראש לכתוב סיכום של בלוג דיי, בסופו של דבר מחר הגדולה שלי עולה לכיתה א וההתרגשות פה בשיאה (כן, כן, יותר שלי מאשר שלה, ברור). האמת, שההתרגשות היא בעיקר – האם נצליח הפעם לקום בזמן ולא לאחר…

הבכורה שלי תמר במפגש כיתה א1
הבכורה שלי תמר במפגש כיתה א1

מסתבר שכל סיבה לחגיגה היא הזדמנות עבורי לפרגן לאחרים, שזאת המהות של הבלוג דיי BLOG DAY שנחגג ב31 לאוגוסט בכל שנה – צורת התאריך 3108 מזכירה את המילה BLOG (דמיון מאוד גדול ויצירתי יש לבלוגרים)

בנוסף לפרגון, אני רוצה לנצל את היום הזה, בשביל לסכם שנה של עשייה בבלוגריסטית. היתה לי שנה לא פחות ממדהימה, ואם לא היתי יודעת שהבלוגים הם מקום של פריחה ושל הגעה לשיאים אישיים ומקצועיים, הייתי מתפלאת איך הטוב הזה הגיע אלי, מכיוון והחזון שלי הוא להפיץ את הטוב הזה לעולם, אז אני פשוט ממשיכה לכתוב, לנהל קהילות ולהעביר את זה הלאה עד כמה שאני מסוגלת.

אז מה היה לנו השנה בבלוגריסטית ולמי אני מפרגנת בבלוג דיי?

הרצאות – השנה בבלוגריסטית העברתי הרצאות בארגונים, באקדמיה ובבתי ספר למקצועות הדיגיטל ובמקומות מקסימים נוספים שביקשו ללמוד על העולם המופלא של הבלוגים, על הכוח של הרשת האינטרטית ועל כתיבת תוכן שיווקית עם ערך לקהל ממוקד.

הרצאה במסגרת מסגרות מדיה במכללה האקדמית נתניה
הרצאה במסגרת מסגרות מדיה במכללה האקדמית נתניה

הפרלמנטקורס מקצועי אודות בלוגים שיזמתי בספטמבר 2014 הסתיים בהתרגשות עם הצלחות גדולות של המשתתפות בו. הקורס היה כל כך מוצלח ומשמעותי עבור המשתתפות שהחל ממפגש שביעי התחילו קולות של "רוצות מפגש 11", ולכן בספטמבר אני פותחת את המאסטר מיינד- שזאת תכנית עבודה פרטנית לבוגרות הפרלמנט. אני כל כך מתרגשת. היום זה היום האחרון, אגב, להרשמה במחיר מיוחד לפרלמנט

הפרלמנט - המלצות

סדנאות חד פעמיות – העברתי מספר סדנאות אודות בלוגים ואודות פינטרסט, וקבוצת הפיסבוק של בוגרות הסדנא הולכת וגדלה מסדנא לסדנא.
שמחתי על ההזדמנויות להעביר את הסדנאות שלי גם בעמק יזרעאל ובנגב הצפוני ובקרוב אעביר סדנא גם בערד.
הכי הכי אני אוהבת להרצות במקומות שגורמים לי לנסוע קצת באוטו ולראות נוף שמרחיב לי את הלב.

מעברים בעמק

 

ראיונות בלוגים – פגשתי בלוגריות מקסימות באמצעות הראיונות לבלוג, והשנה אני מתכננת להרחיב את היריעה ולראיין בלוגים נוספים. זאת הזדמנות נהדרת לכתוב לכן, שאם אתן חושבות שעברתן תהליך עם הבלוג ויש לכן דבר או שניים להגיד לאומה אודות בלוגים, שלחו אלי מייל yonitzuk@gmail.com ואראיין אתכן לבלוג שלי בשמחה ואהבה.

ימי עיון פרטיים – העברתי יום עיון בשותפות עם שתי מרצות מקסימות – שרון היינריך הבלוגרית של Sharon chez Paris ואיה תמרי יועצת לכלכלת משפחה. היה יום עיון מרתק, שמח עם תוכן מעורר השראה אודות בלוגים אושר ועושר.

יום עיון עם איה תמרי ושרון היינריך

ויום עיון נוסף עם שחף ויינר איתן בנוגע לשיווק און ליין ואוף ליין – יום עיון שהראה שכל אחת יכולה לשווק בצורה שמתאימה לה. איזה עידן מדהים אנחנו חיות בו.

בוקר שיא

התחלתי לאחרונה מספר פרויקטים מרתקים ומרגשים כאחד שקשורים למגדר, בלוגים והתפתחות אישית ומקצועית. על הפרויקטים הללו אפרט בהמשך כשנעלה עם הבלוגים לאוויר.

פוסט האחרון אודות הכנסה כלכלית באמצעות בלוגים הביאה לי הזדמנות מסוימת של חשיפה, ועל כן ביקשו ממני לדחות את המשך הסדרה של הפוסטים עד שהם יפורסמו בפורמט קצת שונה, עמכן הסליחה, אעדכן אתכן כשיפורסם גם פה.

הקמתי את מאגר הבלוגים הישראלי בפינטרסט, שתופס תאוצה וגדל מיום ליום, זה כל כך מקסים לראות את היופי של הבלוגים הישראלים נפרשים בתיקיות הפצה גדולות. עדיין לא מאוחר להצטרף לחגיגה.

פינטרסט

אז למי אני מפרגנת השנה?

התחלתי ליווי פרטני למספר נשים מיוחדות, ולבלוג שלהן אני רוצה לפרגן בפוסט הזה של בלוג דיי.

נתיב האור – ד"ר מיכל אדמתי דבירבלוג מדהים שעבר מפלטפורמה של דהמרקר קפה הדינוזאורי למערכת ורדפרס בעיצוב נהדר.

מיכל היא אשה מרתקת, חכמה ומביאה את העולם המלא של הניהול והרוח. עדיין לא פורסמו הפוסטים אודות הניהול, אבל אני יודעת מאחורי הקלעים שהם יהיו פשוט מרתקים, מלמדים ובעיקר מעוררי השראה ולמידה רבה. ובנוגע לחיות הטוטם ולמסרים אותם היא מעבירה באמצעות הבלוג, נו, בשבילי זאת התראפיה שבקריאה. כל פעם המסרים שלה מרגיעים אותי, מביאים אותי לנקודת השלמה עם הקיום שלי, העשיה שלי והרצון שלי להתקדם הלאה. ואם תשאלו אותי, אני רוצה את כל החיות במפה האינדיאנית שלי. כדאי, כדאי לעקוב.

נתיב האור - ד"ר מיכל אדמתי

On Scribbling -הגר אשחר ניר – טוב, מי שעוקבת אחרי יודעת שיש לי חולשה קשה למאיירות ולמעצבות גרפיות, נכון? אז הגר היא אחת מהן, מהמוכשרות האלה, היפות, הנהדרות המקסימות והיצירתיות.

וכמובן, שלאחר ששתינו אי אילו כוסות קפה של "נשים קולגות" בקפה הכפר סבאי שלנו (נומילי), ביום שאחת מהכוסות נשפכה על הטלפון שלה, היא החליטה שהיא הולכת על זה ובאה לצהרים עם התאומים שלה אלי הביתה. ונחשו מה, הילדים שלנו ניהלו שיח מטורף והיא יצאה עם עמוד שדרה שבניתי לה לבלוג, במקביל לקילוף אפרסמון, חיתוך ענבים וניגוב מוקו של הילדות :). אין, אין על האמהות של המאה ה21.

אז בלי הרבה תיאורים על כמה שהבלוג הזה מעורר השראה, פשוט כנסו ותהנו. אה, ואין לי ספק שהוא רק ילך וישתפר, כי הגר, נרשמה לפרלמנט :).

הגר אשחר ניר

תקשורת פותרת – עו"ד נויה קומיסר – מכירות את המשפט "מכל מלמדי השכלתי ומתלמידי עוד יותר?", אז פה המקרה הוא כל כך מדויק. נויה היא מגשרת, מביאה את הלקוחות שלה לפיתרון של פלונטרים בתקשורת. זה יכול להיות פלונטר אישי, זוגי ומשפחתי. האשה הזאת פשוט מעניינת, חכמה וכל כך מדויקת שזה פשוט נפלא.

בשקט בשקט אני אספר לכם, שכשהיא רוצה השראה לכתיבה, בתהליך הליווי שלה, אני פשוט שואלת את עצמי "מתי הפעם האחרונה בה רבת או התווכחת עם המגדלור שלך, ועל מה?" ואז אני שולחת לה מייל מפורט על איזו בעיה כדאי לה לענות בפוסט הבא…. וכך גם אני לומדת המון על תקשורת, בזמן שהיא לומדת על כתיבת בלוג.

ממליצה להכנס לבלוג ולקרא, יש שם תוכן שפשוט מעורר מחשבה ומאפשר להבין איך לדבר, לתקשר ולפתור בעיות, שלפעמים מקור הבעיה הוא בכלל לא הבעיה.

נויה קומיסר

גבישס – מירב גביש – טוב, עכשיו אתן בבעיה. כי אם עוד לא אכלתן, צפו לרעב גדול. מירב הגיעה אלי כבר בתור בלוגרית אוכל מוערכת בסלונה. החלטנו להעביר את הבלוג שלה למקום עצמאי, בו היא תוכל לפרוש כנפיים ולעוף למקומות רחוקים וטעימים. ואכן, הבלוג שלה, הווווו, בשילוב יכולות הצילום, המלל הקצר והקולע בתחילת כל פוסט, הגרפיקה המשגעת ובעיקר הנשמה הגדולה שהיא מכניסה לכל פוסט ופוסט. פשוט ללקק את המקלדת.

גבישס בלוג אוכל מירב גביש

בלוג האופנה והסטיילינג – CAPE GIRL של אורית פדידה ארגמן – את אורית פגשתי במתחם שרונה, מכיוון והיא גרה אי שם בבסיס צבאי בדרום הארץ. הכי הכי אני נלחצת מפגישות עם סטיליסטיות. כי אני, נו…. אני, והן, נו…. הן. מתוקתקות. תמיד נראות טיפ טופ וכל כך מאורגנות, שזה מעורר השראה.

הכי התפדחתי, שברכבת בדרך לפגישה קראתי את הפוסט לדוגמא שהיא שלחה לי והכותרת היתה "הכי חשוב בפגישה הראשונה זה הלק". אתן יכולות לדמיין מה רבה מבוכתי כשהייתי צריכה להקליד את הפגישה עם הלק המתפורר שלי…. מחצית מהפגישה בכלל שוחחנו על לימודים אקדמים בתחום התקשורת, זה התחום בו אורית התמחתה בתואר השני, ומחצית הפגישה השניה שוחחנו על החיים באמריקה ברילוקישן, כי גם היא חוותה את התענוג הזה, ובסוף הפגישה גם טרחנו קצת לעבוד על הבלוג. אורית, אוטודידקטית מלידה, עבדה על הבלוג שלה בצורה פשוט מעוררת הערצה. בלוג צעיר, מהניילונים, וגם בו צפויות הפתעות וריגושים.

cape girl בלוכ אופנה אורית פדידה ארגמן

למגירה – רותם כרמי – אין לי מילים לכתוב עד כמה אני מעריכה את האשה הזאת, באמת. מגיעות אלי משמיים נשים פשוט מעוררות השראה, ואני מרגישה ברת מזל ללמד אותם בלוגים.
רותם, עו"ס במקצועה, נאלצה לתכנן מסלול מחדש בשל מחלת הALS שתקפה את בעלה סא"ל זוהר כרמי. בבלוג מלא רגישות היא מספרת מצד אחד על ה"חוויה" ועל לחיות בצמוד לאהובה, המרותק לכסא גלגלים ומצבו המחמיר מיום ליום בשל המחלה, ההתמודדות שלה ושל ילדיה עם המחלה, לצד המגירות שנפתחו לה, מגירות היצירה, העיצוב והנפש. בלוג שיש לקרא לצד טישו. לאחרונה רותם שיתפה פעולה עם יוצרת מוכשרת בשם לימור אורן ויחד הן מיצרות את מגירות וצינורות, קולקציה של עיצוב ייחודי ובטוב טעם.

למגירה

בריאות, תזונה ואחריות תאגידית – הבלוג של הדס יריב, בלוג מקצועי של אשה חכמה, מקצועית ומרתקת. כל מפגש שלי עם הדס אני לומדת עוד ועוד. הדס היא onewomanbiz של ייעוץ שיווקי תזונתי למותגי תזונה, אין עוד כמוה. במידה ויש לכם מותג תזונה, ממליצה ליצור איתה קשר, היא משהו מיוחד. בבלוג שלה אפשר לקרא גם על רכיבי מזון שהכרנו, או יותר נכון "חשבנו שהכרנו", גם על רעיון למתכונים לילדים (בכל זאת, הדס פיתחה משחק לילדים אודות תזונה בריאה), וגם ללמוד על תהליכי שיווק בארץ ובעולם של מותגי מזון. בקיצור, יש מה לקרא.

הדס יריב

קיימים בלוגים נוספים שאני מלווה, שעוד לא מוכנים לחשיפה, אבל יש, הו יש למה לחכות.

הפתעות נוספות צפויות גם השנה, כפי שכרינה ובר ולאה פייט כתבו בבלוגים שלהם אודות חודש אלול שהוא חודש של התכנסות מחשבה ותכנון לעתיד, גם אצלי החודש האחרון היה עם הרבה מחשבה על העתיד של הבלוגריסטית ועל כיווני התפתחות נוספים ומרגשים.

מה צפוי החודש?

1ולסיום מזכירה שבתשיעי בספטמבר  9/9/2015 תתקיים סדנת כתיבת בלוג, היא כמעט כמעט מלאה. ממליצה להירשם.
hamlazot_-25

ההרשמה לפרלמנט בעיצומה, גם פה נשארו ממש מקומות ספורים. כל הפרטים ממש פה בלינק. אל תסמכו שיהיה פרלמנט נוסף בשנה הבאה, נראה לי שאלך ללמוד משהו 🙂

ואליכן הקוראות אותי

אין לי ספק שבלעדיכן – הקוראות הנאמנות, אתן שקוראות אותי, מגיבות לי ושולחות לי מיילים ומסרים, מגיעות לימי העיון, להרצאות ולסדנאות, לקהילה של הפרלמנט שבניתי ולקהילת בוגרות סדנת הבלוגינג בפיסבוק – בלעדיכן כל זה לא היה יכול להתקיים ועל כך אני מודה. המון.

ועכשיו – אשמח לשמוע אתכן- אילו בלוגים אתן אוהבות ומפרגנות להם? אנא רשמו בתגובות בשביל שנוכל גם להנות מהיופי הזה.

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק