חמישה טיפים על שיווק הבלוג באמצעות פינטרסט - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
חמישה טיפים על שיווק הבלוג באמצעות פינטרסט
איך לכתוב בלוג יונית צוק הבלוגריסטית

חמישה טיפים על שיווק הבלוג באמצעות פינטרסט

כזאת כותרת בפוסט האחרון בבלוג של פינטרסט ואני לא אתרגם?

פינטרסט היא דרך עוצמתית לבלוגרים ,מוציאים לאור ומותגים כדי להגיע לקהלים חדשים וקיימים .בזכות האופי החזותי של פינטרסט הסיפורים שבתמונה מרגישים "חיים" ורגע הגילוי של התמונה מלווה בדמיון רב וברצון לחקור עוד את מה שנגלה באופן ויזואלי. אני קוראת לזה אפקט ה"וואו" שיש בפינטרסט.

כאשר גולשים מוצאים את התוכן שלכם ושומרים בפינטרסט את המאמרים האהובים עליהם ואת קטעי הווידאו , הם יוצרים עוד תוכן לעוקבים שלהם שנועצים גם הם את המאמרים שכבר נעצו ונוצר מחזור מתמשך של אנשים שנועצים את התכנים בפינטרסט. בעצם, האופי של פינרטסט וצורת הנעיצה היא מעולה לבלוגים שלנו, מכיוון ונעיצה אחת, יש לה כח ליצור תנועה אינסופית לבלוג.

למעשה , פינטרסט מניעה יותר תנועה המפנה לאתרי תקשורת מפייסבוק לינקדאין וטוויטר בארה"ב. פינטרסט מסבירים את התופעה הזאת בשל היותו של פינטרסט מקום ששומר את התוכן הישן והחדש בו זמנית, ובגלל שיש אתמחזרויות התנועה של הנעיצות החוזרות, תכנים ישנים חוזרים ונקראים שוב ושוב במקביל לחדשים.

מה שאומר – שנעיצה ישנה שלכם של הבלוג, יכולה להביא כל הזמן קוראים חדשים לבלוג.

כבר כתבתי מספר פוסטים על הפינטרסט, וחבל שתפספסו.

פוסט מבוא על פינטרסט

פוסט אורח ב"מזבלה" אודות שימוש של מותגים בארה"ב בפינטרסט

פוסט על חוקי יסוד בהפצה באמצעות פינטרסט

איך לכתוב בלוג יונית צוק הבלוגריסטית

5 טיפים לבלוגרים:

1. התקיני את כפתורי הנעיצה ( Pin) בבלוג שלך כדי להפוך את פינטרסט למודע, ידידותי ושמיש על ידי הקוראים שלך. כך את עוזרת לקוראים שלך לשתף ולהפיץ את התוכן שלך בשמך.
2. תשפרי את התמונות שלך על ידי חיבור של תוכן עם ערך ותמונת יפות (יש פה לינק לפוסט שכתבתי בעבר על מקורות חינמים לתמונות)

3.קימת עדיפות לתמונות מאונכות בפינטרסט, ואל תשכחי לכתוב תיאורים לנעיצות שלכך המקשרים את התמונה למסר בפוסט שמאחורי התמונה. בפינטרסט שמו לב שיש קשר בין לחיצה על הנעיצה (על התמונה) ובין מסר חיובי שנכתב בתיאור הנעיצה.

4. אנליטיקס – כדאי ללמוד את הסטטיסטיקות של פרופיל הפינטרסט שלך על מנת שתדעי מה הקהל שלך אוהב יותר וממה הוא מתעלם. כך תוכלי לחדד את אסטרטגית התוכן והנעיצה שלך בפינטרסט.

5. יש להזכיר לקהל שלך בבלוג וברשתות חברתיות אחרות אודות פרופיל הפינטרסט שלך, כך תוכלי להניע אנשים נוספים לפרופיל שלך.

יש לכם פינטרסט? יש לכם בלוג? מוזמנות להכנס למאגר הבלוגים הישראלי בפינטרסט, המקום שמאגד את הבלוגים בארץ ומשמש ככלי עבודה ליחצ"נים, כתבים ושאר ירקות

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

2 תגובות

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק