סיכום כנס בלוגריות חלק א - שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק
סיכום כנס בלוגריות חלק א
איך לכתוב בלוג יונית צוק הבלוגריסטית

סיכום כנס בלוגריות חלק א

וואו איזו התרגשות זאת היתה. כנס הבלוגריות התקיים בתחילת השבוע, ואני חושבת שאני עדיין על אדי ההיי שחזרתי ממנו הביתה.

היה לי חשוב כל כך להכין את הכנס הזה, לראות את הקהילה יוצאת מהמסך, להרגיש אותה, לחבר, לתת ידע והשראה, ואני חושבת שהכנס הכיל את הדברים הללו. מוזמנות לקרא את פוסט ההמשך ובו אני מסכמת את ההרצאות שניתנו בכנס.

כנס בלוגריות יונית צוק הבלוגריסטית

הנשים שהגיעו – וואו, יפות כל כך!!!! שווה כנראה להיות בלוגרית, זה עושה משהו לעור הפנים כנראה 🙂

בפוסט הזה אני מוקירה תודה, לא רק לבלוגריות שהגיעו, אלא לחסויות שהעניקו בהרבה נדיבות ואהבה מתנות למשתתפות הכנס, ו – הפתעה, יש גם הפתעות לקוראות הבלוג, אפילו שלא היו בכנס, אז שווה לעקוב ולקרא
בפוסט הבא, בחלקו השני של הסיכום, אני אפרט דברים עיקריים מההרצאות.

כנ בלוגריות יונית צוק הבלוגריסטית

תודה לחנות Tommy and Annika

טומי ואניקה חנות צעצועים לבנים ולבנות קניון גבעתיים

החנות טומי ואניקה הינה חנות מקסימה בקניון גבעתיים ששייכת לחברתי חמוטל ברקן. את חמוטל הכרתי בקורס של ויצ"ו של נשים מובילות שינוי חברתי.

חמוטל החליטה לפתוח חנות שאינה מגדרית, קרי, הצעצועים מותאמים לילדים ולילדות לא על פי המין, אלא על פי העניין ומטרתה לתת לילדים מרחב בחירה אמיתי. חידוש מרענן , נכון? כמו כן,חנות הצעצועים מיוחדת בעובדה שכן מותר לגעת ולהתנסות בצעצועים שפתוחים לקהל, ואף רצוי. התחושה היא של חנות צעצועים בחו"ל שמאפשרת ניסוי וחוויה.
כשנפגשתי עם חמוטל, כמובן שיצאתי משם עם כרטיסי ברכה מקוריים בטירוף (עוד לא הענקתי לחברותי את הכרטיס, אז עוד לא מגלה מה הם), עם קופסא לפית השיניים של תמר וגם פיה… ורשימת וישליסט ענקית.

חנות צעצועים בקניון גבעתיים טומי ואניקה

בכנס, פרט לשקית, לפנקסי ממו מגנטים ול10% הנחה, חולקו גם 2 שוברים של תלושי קניה על סך 150 ש"ח. הבלוגרית שרון גולן זכתה בשקית שבה היתה ההטבה :), אבל הפתעה – לא הצלחנו לאתר את הבלוגרית השניה שזכתה  בהטבה, היווווווש – איפה את? נשמח לדעת.

ומה עם קוראות הבלוג? גם לכן דאגנו – 

לכן גם דאגנו לשובר של 10% הנחה בחנות בהצגת השובר, עד לתאריך 30/4/2016. שווה, אני אומרת לכן, לכו לחנות, ממש כיף שם!
הדפיסו את השובר (אפשר להוריד אותו מפה) או  עמדו על התמונה, לחצו בלחצן הימני על העכבר, שמרו והדפיסו את התמונה

הטבה לקוראי הבלוגריסטית מחנות הצעצועים טומי ואניקה בקניון גבעתיים

תודה לאמנית החומר חמוטל בנג'ו

חמוטל בנג'ו הגיעה לכנס במיוחד בשביל להעניק לכל אחת ממשתתפות האירוע את מוצריה המקסימים, קערית בעיצוב יד (תודה חמוטל, זה מצוין לטבעות ליד המיטה). בזמן ההכנות לכנס חמוטל ואני התכתבנו באישון לילה, היא סיפרה לי על דלקת כף היד שלה בעקבות הכנת הקעריות אחת אחת, ואני התלוננתי על הדלקת שלי בעקבות המקלדת.. זה היה משעשע.

חמוטל בנג'ו אומנות בחומר

לחמוטל המקסימה יש אתר עם תמונות מרהיבות של יצירותיה בחומר, וגם בלוג בתחילת הדרך.

מעבר לקעריות, משתתפות הכנס שנרשמו לבלוג של חמוטל נכנסו להגרלה על סך 350 ש"ח לרכישה ביריד המכירות לקראת פסח שיתקיימו בהרצליה ובראשון לציון.  או כפי שנכתב בגלויה שצורפה לכל קערית:

"האם אפשר להסביר תחושה ומראה במילים בלבד?
או שיש צורך לראות, לגעת, להרגיש, לחוות בשביל להבין?
אני חמוטל בנג'ו. אמנית. החומר הוא כלי הביטוי שלי.
באמצעות המגע, תוכלי לחוש את המרקם, הקלות, היופי והשימוש שבעיצובים הייחודיים שלי.
שמחה להעניק לך פרח זה, שהינו ייחודי ויחיד בין פרחים רבים,
בשדה נפלא של יצירה, כלים ואומנות. "
חמוטל בנג'ו יוצרת בחימר

 

ומה עם קוראות הבלוג?

חמוטל החליטה שההגרלה על סך 350 ש"ח לרכישה בירידים תתרחב גם לקוראות הבלוג. כל מה שצריך לעשות זה להירשם לבלוג שלה (ההרשמה בעמוד הראשי של האתר) ולהיכנס להגרלה שתיערך ב 31.3.16.

היצירות שלה הן ייחודיות, מוקפדות, שימושיות, מפתיעות בקלילותן, מוסיפות המון חן ויופי לכל חלל או אירוע. כל כלי שלה הוא אחד ויחיד.

לקראת פסח ייערכו שתי תצוגות מכירה ייחודיות בביתה של דבי יוסף משה סנה 12/2 הרצליה יום חמישי  7.4.16 16:00-21:00 יום שישי 8.4.16   10:00-17:00 בביתה של דניאלה שחר רביד 3/8  ראשל"צ  יום חמישי   14.4.16   16:00-21:00 יום שישי     15.4.16   10:00-17:00

תודה למגזין הלייף סטייל Grey Times

למי שעוד לא מכירה את המגזין הכי אפור באינטרנט, זה הזמן –  GREY TIMES של מירב וגלית – שתי אחיות נהדרות שפשוט אוהבות עיצוב, כתיבה ולייף סטייל בדגש על האפור.
גלית שול בוגרת הפרלמנט הראשון, לאחר הארה באחד המפגשים הבינה, שזהו, זה מה שהיא (עוד) עושה. והיא אכן עושה זאת, יחד עם מירב, ובגדול.  הייחודיות של המגזין הוא בפרסום חד חודשי. קרי, כל חודש המגזין משתנה. התכנים בו מופצים כמו מגזין פרינט. בניוזלטר שמופץ למנויים אפשר להיחשף לשלל כתבות שונות, שעודכנו במהלך החודש, אך הועלו לאויר בבת אחת. משהו מיוחד במינו.

מגזין לייף סטייל על עיצוב אורבני אפור greytimes
תודה על הפרלינים ה"כנראה כה טעימים, אין לי מושג כי המגדלור טרף את שלי כשהרציתי" ועל העטים שניתנו לכל משתתפת.
הכי כיף היה לראות במהלך הכנס, את החיבור של הבלוגריות למגזין, והרצון לשיתוף פעולה תכני בין המגזין והבלוגריות.

ומה עם קוראות הבלוג?

יש לכן רצון לחשיפה נוספת? התחברתן לקונספט הכתיבה והתחום של המגזין GREY TIMES? רוצות גם לכתוב כתבת אורחת במגזין? פנו לגלית או למירב ותציגו את עצמכן, את הבלוג שלכן ותגידו להן שיונית שלחה אתכן 🙂

תודה לאמא הודית

את אמא הודית היכרתי בזכות עינת ספקטור מהבלוג מזמינים. יום אחד היא פרסמה "אני מזמינה את אמא הודית לסדנא אצלי בבית מי מגיעה?" מבחינתי זאת היתה הזדמנות פז לבקר את עינת, ועוד להרוויח מזה אוכל טעים… מזל שנרשמתי בפיסבוק כי תוך שעה כל המקומות התמלאו.
היתה סדנת אוכל הודי – מושלמתתתתתתת!!!! אין לי מושג איך מכינים את האוכל, כי נו, הכנת אוכל זה ממני והלאה, אבל וואו כמה שהיה טעים. (חוץ מזה עינת הבטיחה להכין לי ממה שהיא למדה).

אמא הודית

אני קצת (טוב נו, המון) התאהבתי בגל ואליזבת, ואני עוקבת אדוקה אחרי הקבוצה שלהן בפייסבוק והדף העסקי ומחכה להזדמנות הקרובה להגיע שוב ולאכול את האוכל המופלא שלהן. את משתתפות הכנס הן פינקו בערכת תה צ'אי שעשה לי כל כך הרבה ריח נעים במשרד עד שהמתנות הוכנסו לשקיות.

ולקוראות הבלוג?

ארוחת טאלי זוגית מתאים לכן? (אני אשמח להיות הזוג שלכן לארוחה…) אמא הודית תגריל ארוחת טאלי זוגית בין אחת מקוראות הבלוג.

אמא הודית
צילום שי נייבורג

איך משתתפות?
-מצטרפות לקבוצה של אמא הודית.
– שיתוף הפוסט הנוכחי על אמא הודית עם המשפט "גם אני רוצה ארוחת טאלי זוגית של אמא הודית" (בבקשה לתייג את Gal Katz Omri בפוסט שתדע על השיתוף)
ההגרלה תערך ב4. 4
שם הזוכה יפורסם בקבוצה

אמא הודית
אמא הודית

תודה לOLIO סבונים טבעיים

אחת המתנות המיוחדות, לדעתי, היתה דאורדורנט טבעי שנרקח במיוחד לבאות הכנס. הדאורדורנט מכיל חומרים טבעיים בלבד ומפיץ ריח פצ'ולי ולבנדר מדהים. כששוחחתי עם מיכל מolio הבנתי שמדובר על עסק משפחתי שממוקם במושב חירות, בעלה הוא בן מושב חרות והם מגדלים מטעי זיתים שמהם מפיקים שמן זית אורגני מעולה. בגדול – העסק המשפחתי הוא מטעי הזיתים. אני התחברתי במיוחד למיכל, שרוקחת מן השמן סבונים ומוצרי טיפוח 100% טבעיים ללא תמציות ריח וכימיקלים מזיקים.

olio סבונים מן הטבע
olio סבונים מן הטבע

בין המוצרים יש חמאות גוף, סרום לפנים, דאודורנט טבעי, שמני גוף ועוד..

בתור חובבת סבונים, אני ממש ממליצה לנסות, הריח משכר וכל כך נעים. ממש הרגיש לי ספא במשרד למשך כמה ימים…

לקוראות הבלוג יש 15% הנחה ברכישה הראשונה בחנות. תהנו.

olio סבונים וקוסמטיקה טבעית
olio סבונים וקוסמטיקה טבעית

תודה לקייטרינג שרון ורנה

שרון ואני זה סיפור אהבה, שרון היא בוגרת הפרלמנט הראשון שלי, היא אחראית לכיבוד של הפרלמנט, גם הראשון וגם השני, בעצם, שרון אחראית לכיבוד גם של כל הכנסים שלי. למה? כי יש לה פשוט אוכל טעים! וכן, יש כבר כמה מנות שהיא מכינה במיוחד עבור משתתפות הכנסים שלי כי היא מכירה את הטעם שלי. (ואת ההפרעה שלי שאף פעם לא יהיה מספיק אוכל).

בנוסף לכיבוד באירוע, שרון פינקה את באות הכנס באוזני המן הום מייד, האמת, לא ידעתי שאוזני המן זה דבר טעים עד שאכלתי את שלה. מסתבר שאוזני המן לא חיבות להיות קשות….

קיטרינג שרון ורנה
קיטרינג שרון ורנה ואף של גורדון שלי שנדחף לכל מקום עם אוכל…

כן, ברור שלשרון יש בלוג, כדאי לקרא כי יש שם הרבה מתכונים טעימים וקלים להכנה.

ולקוראות הבלוג

אחת מהנרשמות לבלוג עד ליום 31-3-16 תזכה במארז עוגיות מפנק במתנה. שווה, אני אומרת לכן. עזבו דיאטה…. הנה הלינק להרשמה. תהנו.

תודה לעציצים עם מסרים של ישראל רף

כשהיתי באמסטרדם בכנס הבלוגריות קיבלנו עציץ כל כך יפה וחגיגי, ומאוד התבאסתי שלא יכולתי להביא אותו ארצה… ולכן החלטתי – בכנס שאני אערוך יהיו עציצים, והם יגרמו לנו לשמח. אז, הכנס בדיוק חל ביומו הראשון של האביב, מה יותר סימבולי מעציץ, ועוד עציץ עם מסר של הצלחה.

מתנה עציץ עם מסר של ישראל רף
מתנה עציץ עם מסר של ישראל רף

אל ישראל רף והעציצים עם המסרים שלו הגעתי בזכות העוזרת האישית שלי , מירב טבקמן, שהמליצה על העציצים שלו. וזאת היתה המלצת המאה. צ'יק צ'ק שלחנו גרפיקה של מדבקות תואמות מיתוג והעציצים הגיעו מוכנים ושמחים (אני יודעת שהם היו שמחים, ראו עליהם) לכנס. רמת השירות, הדיוק והזמינות היו פשוט מדהימים! כיף לעבוד עם אנשי מקצוע שיודעים לתת שירות.

ועכשיו שאלה – נראה לכן שעציץ ההצלחה ישרוד יותר מכמה ימים וישבור את השיא של עציץ חי אצלי בבית? אני ממש מקווה.

ולקוראות הבלוג:

ישראל ישמח להעניק הנחה של 10% למי שתפנה אליו בהזמנת עציצים בשבועיים הקרובים והנחה נוספת למי שתמליץ ותגרום להזמנה של חברה או אירגון לקראת הפסח. המייל של ישראל israel@reffn.co.il

תודה לטלי יחיה מ Creat-it

טלי ואני, כמעט כמו כל חסות פה, אני שמה לב, זה סיפור של שלוש שנים ועוד קצת. טלי הכינה לי את האינפוגרפיקה כשהגשתי את עבודת המחקר שלי בתואר השני, את המיתוג של הפרלמנט, את החומרים הגרפיים למאסטרמיינד, בקיצור – היא הצד הויזואלי ביג ביג טיים. בבלוג של טלי יש הרבה טיפים אודות שיווק עסק בויז'ואל ועוד דברים נוספים וטובים, ממליצה לקרא אותו ואת הראיונות שהיא מבצעת עם נשות מקצוע מרתקות.

קורס צילום און ליין בסמארטפון של טלי יחיה

טלי העניקה הנחה משמעותית לקורס הדיגיטלי שלה אודות צילום בסמארטפון. תודה!

ולקוראות הבלוג?

מדריך להורדה  אודות צילום תמונות איכותיות בסמארטפון. במדריך הסבר כיצד להפוך את התמונה ממשעממת למרתקת, מעניינת ורלוונטית. מהו השינוי הקטן שיכול לשדרג את מראה המוצר שלך בצורה מהותית. מה הם ה"מפריעים" וכיצד להפטר מהם בקלות. כיצד לבחור אלמנטים שיכולים להבליט את המוצר ומה הם חמשת המרכיבים שבעזרתם כל אחד יכול לצלם צילום איכותי.

תודה לWIX

משוגעת עליהם!!!!!! תקשיבו, קודם כל בביתן 26 יש מרכז לעסקים של ויקס, והם מזמינים למתחם בין פעמיים לשלוש בחודש הרצאות סוף בתחום של שיווק, עסקים, דיגיטל. שווה לעקוב אחרי הפעילות שלהם.
בנוסף, תודה לטלי, אחראית ביתן 27 שהיתה ס-ב-ל-נ-י-ת אלי ברמות על!!! ונתנה לי להשתמש במתחם כרצוני. תודה אהובה, הגשמת לי חלום.
ובסופו של דבר – תודה לתומר גרנצל, על האפשרות , הקשרים, ההרצאה בבינתחומי לסטודנטים שלי, ועל ההרצאה המרתקת בכנס. (בפוסט ההמשך של הכנס אפרט את חמשת הטיפים שתומר העניק לנו).

מי שלא מכירה את תומר בגרסתו ההריונית הויראלית, מוזמנת לצפות.

ולקוראות הבלוג

קודם כל, מזמינה לקרא את הראיון שערכתי עם תומר כשנפגשנו לראשונה. בנוסף, מזכירה כי לקוראות הבלוג שלי יש הנחה ברכישת שרת ודומיין בויקס. (הנחה שוות ערך ל70$).

הנחה בויקס

תודה למרצה כרינה וובר

איזו הרצאה מיוחדת העברת לנו אודות מקורות היצירה והיצירתיות. וואו. צמררת אותנו! היתה הרצאה מרגשת, סוחפת, מרתקת ומלמדת. כמוך וכמו הבלוג שלך. את עיקרי ההרצאה המאלפת הזאת אפשר ללקט מתוך טרילוגיה של פוסטים שכרינה פירסמה בבלוג שלה (עד היום רק שניים מתוך השלושה פורסמו). תודה יקרה!

כרינה ובר מרצה, מאמנת, בלוגרית

 

וכמובן, תודה כמעט אחרונה לבני משפחתי

לא, זה לא נאום בת מצווה, אבל אני חיבת להגיד להם תודה.תודה למירב טבקמן יד ימיני שעוזרת לי בכל דבר שאני צריכה. אין עליך בעולם!!! את פשוט מצוינת ואני אוהבת אותך.

תודה מיוחדת  לבנות החמודות שלי, שעזרו לסדר את המתחם בערב לפני הארוע. (אחלה אחלה סידור ל"מה עושים אחרי המסגרות"). תודה למגדלור שהיה ביום חופש איתי בכנס. ותודה לאמא שלי, שגם היתה איתי בכנס, גם שמרה על הבנות בעת הצורך בימי ההכנה, גם הביאה לי אוכל בטפרוור וגם שוכחת מהטפארוור בשניה שהיא מביאה לי, כי הרי אין סיכוי שזה יחזור אליה חזרה.

כנס בלוגריות

הטבה לקוראות הבלוג

שעת בילוי עם הבנות שלי, מבצע של 1+1 🙂 סתם סתם.

ולבסוף – תודה לכן, הבלוגריות היקרות שהגעתן לכנס,לאט לאט אצרף אתכן לקבוצת פיסבוק מיוחדת ובה נמשיך את השיח שהתחלנו בכנס. תודה לכן שקוראות אותי בבלוג. אין יותר מרגש מזה עבורי. ניפגש בפוסט הבא שמסכם את עיקרי המצגות מהכנס. 

כנס בלוגריות

לבנות לבד אתר אינטרנט לעסק – זה אפשרי

בשלוש שעות אתם יכולים לבנות אתר בעשר אצבעות. כל הפרטים פה בלינק

9 תגובות

ספרו לי אם אהבתן את הפוסט ולמה

תגובות נוספות

שיווק עסקים בדיגיטל באמצעות אתר אינטרנט, בלוג ותוכן | הבלוגריסטית יונית צוק